انهدام باند ۷ نفره سرقت در رفسنجان/ کشف ۸۰۰ کیلو پسته سرقتی در عملیات پلیس

  • شناسه خبر: 27329
انهدام باند ۷ نفره سرقت در رفسنجان/ کشف ۸۰۰ کیلو پسته سرقتی در عملیات پلیس

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری ۷ سارق به عنف و کشف ۸۰۰ کیلوگرم پسته سرقتی در عملیات روز گذشته پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش”روراستی” به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، نصرالله عباسی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از منزلی در رفسنجان که طبق اظهارات مالباختگان دو نفر سارق پس از ورود به منزل با بستن دست‌ها و چشمان صاحبان منزل اقدام به سرقت ۸۰۰ کیلوگرم پسته کردند، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با بررسی محل وقوع جرم و انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند، دو نفر متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند.

عباسی افزود: دو متهم دستگیر شده در ابتدا منکر ارتکاب هر گونه سرقت شدند، اما در ادامه تحقیقات و در مواجهه با شواهد و مدارک موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به سرقت ۸۰۰ کیلوگرم پسته و همدستی پنج سارق دیگر اعتراف کردند.

وی بیان داشت: مأموران در عملیاتی دیگری پنج سارق دیگر را نیز دستگیر و میزان ۸۰۰ کیلوگرم پسته سرقتی را از مخفیگاه آنها کشف کردند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، کشف، انهدام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مرد نگهبان

    نه تنها در ایران، بلکه در تمام دنیا، سارقین فهمیدند که به جای اینکه کلی زمان صرف کنند که یاد بگیرن چطوری دزدگیر و دوربینها را از کار بندازن و قفل درهای ورودی و گاوصندوق را باز کنند، کافیه مثل آب خوردن با سرقت به عنف یا همون سرقتهای خشن یا به عبارتی زورگیری هر کسی را دلشون میخواد توی محل کار یا خونه اش خفت کنند و مجبورش کنند کلید و رمز و ریموت را بهشون بده که در این مورد فقط نصب سیستم قفل ضد زورگیری مرد نگهبان میتونه حافظ جان و مال مردم باشه و باقی فقط گول زدنه