استعفاهای اخیر وزرا شبیه بازی‌‌های سیاسی است

  • شناسه خبر: 27535
استعفاهای اخیر وزرا شبیه بازی‌‌های سیاسی است

امام جمعه سیرجان استعفاهای اخیر برخی وزرای کابینه دولت را بیشتر شبیه بازی‌های سیاسی دانست و گفت: باید به‌ فکر رفع مشکلات مردم بود و استعفاها هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

امام جمعه سیرجان استعفاهای اخیر برخی وزرای کابینه دولت را بیشتر شبیه بازی‌های سیاسی دانست و گفت: باید به‌ فکر رفع مشکلات مردم بود و استعفاها هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: دولتمردان آمریکا از ایران خواسته‌اند برای رفع کامل تحریم‌ها دست از حمایت سوریه و حزب‌الله و مقاومت بردارد و این در حالی است که آمریکا همچنان بدعهد و حامی تروریسم و تشکیل‌دهنده و پشتیبان گروه‌های تروریستی از جمله داعش است.

وی گفت: ما مسلمان هستیم و بر اساس دستورات دینی عمل می‌کنیم که بر این اساس سیاست ما برگرفته از قرآن کریم و پیامبر اسلام است که ائمه ما مقاومت و مبازره با ظلم را ترسیم کردند و مقاومت را بهترین راه رسیدن به پیروزی و هدف نشان دادند.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش استعفاهای اخیر برخی وزرای کابینه دولت را بیشتر شبیه بازی‌های سیاسی دانست و عنوان کرد: باید به‌فکر رفع مشکلات مردم بود و استعفاها هیچ مشکلی را حل نمی‌کند که هماهنگی و همکاری برای تلاش بیشتر در مسیر نظام اسلامی و کسب اقتدار و عزت بیشتر و روزافزون نظام وظیفه همه مسؤولان است.

وی افزود: از وزیر نفت هم گلایه‌مندیم که در حالی قراردادهای نفتی می‌توانست با شرکت‌های ایرانی بسته شود اما با برخی شرکت‌های فرانسوی این قراردادها بسته شد.

خطیب جمعه سیرجان به فرمایشات رهبری نظام در مورد سیاست‌های کلی انتخابات اشاره کرد و گفت: ایشان قانون‌گرایی، ارتقای سلامت انتخابات و منابع مالی را مطرح فرمودند که امید است با عمل به دستورات ایشان، انتخاباتی سالم داشته باشم و بداخلاقی‌های انتخاباتی و خرید رای و مسائل مالی و مشکلات حل شود.

حسینی به جلسه نخبگان و استعدادهای درخشان با رهبری هم اشاره کرد و گفت: بالارفتن جایگاه علمی کشور یک ضرورت است و نباید متوقف شود بلکه باید هر روز ترقی و پیشرفت داشته باشد و به‌گونه‌ای عمل شود که نخبگان مایوس نشوند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، استعفاها، اخیر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :