ارتباط با کنگره امریکا، توجیه اصلی جریان فتنه برای ارتباط گیری با استراو

  • شناسه خبر: 2794
ارتباط با کنگره امریکا، توجیه اصلی جریان فتنه برای ارتباط گیری با استراو

جریان فتنه می گوید استراو فردی است که روابط خوبی با کنگره امریکا دارد و می تواند پیش برد روند مذاکرات درباره گام نهایی را بر عهده بگیرد. به گزارش روراستی؛به دنبال انتشار گزارشی در این باره که برخی عناصر جریان فتنه مایل به واگذاری نقش در مذاکرات هسته ای به جک استراو هستند، اطلاعات […]

جریان فتنه می گوید استراو فردی است که روابط خوبی با کنگره امریکا دارد و می تواند پیش برد روند مذاکرات درباره گام نهایی را بر عهده بگیرد.
به گزارش روراستی؛به دنبال انتشار گزارشی در این باره که برخی عناصر جریان فتنه مایل به واگذاری نقش در مذاکرات هسته ای به جک استراو هستند، اطلاعات تکمیلی در این باره نشان می دهد که این افراد، ارتباطات استراو با کنگره امریکا را به عنوان توجیه اصلی پیشنهاد خود ذکر کرده اند.
وی همچنین تاکید کرده بود که محمد جواد ظریف نمی تواند کار را بیش از این جلو ببرد و سقف توافقی که وی می توانسته با غربی ها بکند، همان است که در ژنو اتفاق افتاد.
گزارش های تکمیلی  حکایت از آن دارد که این فرد اصلی ترین دلیل این پیشنهاد خود را اینگونه اعلام کرده است که «از این به بعد مشکل اصلی مذاکرات با کنگره امریکا و در واقع با صهیونیست ها خواهد بود و در این مرحله برای اینکه کار پیش برود باید از کسانی استفاده کرده که روابط خوبی با کنگره امریکا داشته و توان اثر گذاری بر آن را داشته باشند».
اشاره وی به مذاکرات بر سر گام نهایی است که منابع غربی گفته اند احتمال دارد از انتهای زمستان آغاز شود.
وی در ادامه اظهارات خود از استراو به عنوان فردی یاد کرده است که روابط خوبی با کنگره امریکا دارد و می تواند پیش برد روند مذاکرات در این باره را بر عهده بگیرد.
کارشناسان می گویند پشت پرده سفرهای پی در پی مقام های اروپایی به ایران در پوشش هیئت های پارلمانی هم در واقع چیزی جز «نبض سنجی» اوضاع ایران، تلاش برای حفظ کانال های ارتباط محرمانه با اپوزیسیون ایرانی و همچنین ایجاد یک یا چند کانال مذاکراتی محرمانه نیست.
دولت همانطور که سیروس ناصری اخیرا اعلام کرده عقیده دارد امکان به نتیجه رساندن مذاکرات هسته ای بدون مذاکره محرمانه مستقیم با طرف اصلی دعوا وجود ندارد.
روند مذاکرات محرمانه با امریکا اکنون بنا به تصمیم نظام متوقف شده است.
برچسب ها:
جک استراو رفسنجان روراستی عنرژی اتمی فتنه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :