چهار ویژگی متفاوت چهارمین دوره جشنواره فیلم عمار/ صلابت جشنواره با حضور عماریون غیر مسلمان

  • شناسه خبر: 2797
چهار ویژگی متفاوت چهارمین دوره جشنواره فیلم عمار/ صلابت جشنواره با حضور عماریون غیر مسلمان

دبیر چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: این دوره از جشنواره فیلم عمار با چهار ویژگی بارز نسبت به ادوار گذشته در حال برگزاری است. به گزازش روراستی  ؛ نادر طالب زاده در گفتگوبا پایگاه خبری مرصاد اظهار داشت: چهارمین دوره جشنواره فیلم عمار با دوره های پیشین خود چهار تفاوت اساسی دارد که بایند […]

دبیر چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: این دوره از جشنواره فیلم عمار با چهار ویژگی بارز نسبت به ادوار گذشته در حال برگزاری است.
به گزازش روراستی  ؛ نادر طالب زاده در گفتگوبا پایگاه خبری مرصاد اظهار داشت: چهارمین دوره جشنواره فیلم عمار با دوره های پیشین خود چهار تفاوت اساسی دارد که بایند توسط رسانه ها مورد توجه قرار گیرد.
نادر طالب زاده اولین تفاوت این جشنواره را در بخش بین الملل جشنواره فیلم عمار عنوان کرد و گفت: بخش بین الملل جشنواره یک حوزه واقعی را ارائه داده است یعنی فیلم های مرتبط با عماریون غربی در جشنواره با کیفیت و صلابت خاصی حضور دارند.
طالب زاده عماریون غربی را کسانی دانست که بدون اینکه مسلمان باشند از حقیقت دفاع می کنند و مجاهدت آنها در کار و زندگی روزمره آنها اثر کرده اما پا پس نکشیده اند.
وی گفت: فیلمهایی که از این دسته از فیلمسازها به دست ما رسیده پویایی خاصی به بخش بین الملل جشنواره فیلم عمار داده است.
دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار شاخصه دوم این دوره از جشنواره را تعداد فیلمها عنوان کرد و اظهار داشت: فیلمهای ارسالی به دبیرخانه جشنواره در این دوره تقریبا دو برابر شده است.
در جشنواره عمار فیلم با کیفیت پایین نداریم
وی ادامه داد: تعداد فیلم ها در حالی افزایش یافته است که کیفیت آنها هم به شکل قابل توجهی بالا رفته و با قاطعیت می گویم که در چهارمین دوره جشنواره فیلم عمار، ساخته ای با کیفیت پایین نداشتیم و استاندارد های لازم در تولیدات رعایت شده است.
طالب زاده چهارمین ویژگی و تفاوت جشنواره عمار در دوره حاضر را ورزیدگی و چالاکی در نمایش آن در دورافتاده ترین نقاط کشور عنوان کرد.
وی گفت: ورزیدگی نمایش فیلم های عمار در شهرستان ها و روستاهای کشور در دوره چهارم حقیقتا ملموس است و ابعاد آن در گزارش هایی که بعدا خواهد آمد بیشتر مشخص خواهد شد.
منبع تیتر1
برچسب ها:
جشنواره رفسنجان روراستی فیلم عمار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :