قدردانی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از مردم رفسنجان

  • شناسه خبر: 28694
قدردانی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از مردم رفسنجان

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با تقدیر از عملکرد موکب خاتم الانبیا(ص) رفسنجان در همایش اربعین این موفقیت را حاصل همت مردم رفسنجان دانست.

کبیریان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار”روراستی” افزود: در سالهای گذشته همواره جای شهرستان رفسنجان به عنوان پذیرایی از زائران امام حسین(ع) در همایش بزرگ پیاده روی اربعین خالی بود.

وی ادامه داد: مردم  شهرستان رفسنجان در طول تاریخ با توجه به مذهبی بودن و انقلابی بودنشان خوش آوازه بوده و هستند، هشت سال دفاع مقدس، دوران قبل و بعد از انقلاب و دوران سازندگی و…حماسه های این مردم فراموش نشدنی است، لذا می طلبید در همایش اربعین هم سهمی برای پذیرایی داشته باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات رفسنجان با بیان اینکه به همت مهندس میربابایی و دوستانش و کمک و همت مردم رفسنجان موکب خاتم الانبیاء(ص) راه اندازی شد، افزود: باتوجه به اینکه اولین سال فعالیت این موکب است، از موفق ترین عملکردها را داشته است.

وی تصریح کرد: دو ماه کار شبانه روزی خادمان موکب سبب شد کارهای بزرگی در این همایش رقم بخورد که جا دارد هم از مسؤولان موکب و هم از مردم شهرستان رفسنجان قدردانی کنیم.

کبیریان همچنین از امام جمعه، فرماندار و مسؤولان ادارات رفسنجان که حمایت کردند، قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد سال آینده بتوانیم خدمات اسکان را راه اندازی کنیم و پذیرایی را به دوبرابر امسال برسانیم.

همچنین این مسؤول تأکید کرد: مردم و مسؤولان سال آینده اربعین را فراموش نکنند تا بتوانیم برنامه ریزی خوبی در خور شأن نام مردم رفسنجان برای زائران اباعبدالله الحسین(ع) داشته باشیم.

photo_2016-11-24_18-52-57 photo_2016-11-24_18-53-15

photo_2016-11-24_18-53-12

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، موکب، قدردانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :