تنها ۲۵ میلیون تومان برای نجات جان یک زن رفسنجانی نیاز است/خیران دست خیرتان بلند باد

  • شناسه خبر: 29843
تنها ۲۵ میلیون تومان برای نجات جان یک زن رفسنجانی نیاز است/خیران دست خیرتان بلند باد

یک زن رفسنجانی که برای پیوند کلیه و نجات جانش به ۲۵ میلیون تومان پول نیاز دارد، نگاهش به دستان خیر خیران است.

یک زن رفسنجانی که برای پیوند کلیه و نجات جانش به ۲۵ میلیون تومان پول نیاز دارد، نگاهش به دستان خیر خیران است.

به گزارش”روراستی” با نگاهی کوتاه به بخشی از آنچه در این شهر(رفسنجان) اتفاق می افتد و خیلی ها از آن بی خبر هستند،  متوجه می شویم برخی نیازمندان با بیماری و نداری دست و پنجه نرم می کنند و کسی از حالشان باخبر نیست.

در دیداری که شب گذشته با امام جمعه رفسنجان با چند خانواده از این دسته انجام شد، وضعیت دلخراش و رنجوری که این خانواده ها داشتند کمی ما را به خود آورد.

زنی که هنوز قرار است عروسی دختران تحصیلکرده اش را ببیند با بیماری کلیوی دست و پنجه نرم می کند، این مادر جوان به دلیل یک نوع بیماری داروهایی مصرف کرده که سبب از کار افتادن کلیه هایش شده است و تنها ۲۵ میلیون تومان می تواند او را به زندگی برگرداند.

این ۲۵ میلیون تومان نیاز او برای پیوند کلیه است، امام جمعه شهرمان ۵ میلیون تومان از هزینه این پیوند کلیه را متقبل شد و ۲۰ میلیون تومان باقیمانده، مبلغی نیست که در توان خیران پرآوازه رفسنجان نباشد و امیدواریم با دستان پر خیر مردم این دیار تأمین شود.

اما  وضعیت جسمی یک مرد جوان ۲۹ ساله که ۶ سال است از گردن قطع نخاع شده هم دل ما را رنجاند، او در اثر از کارافتادگی و خوابیدن دچار زخم بستر شده و به یک تشک طبی نیاز دارد که امیدواریم خیری بتواند این تشک را برای این جوان که پدری کارگر و مادری مریض دارد، فراهم کند.

آتش سوی که سبب یتیم شدن دو پسر بچه و بی سرپرست شدن یک خانواده شده است، قصه تلخی بود که شب گذشته شنیدیم. خانواده ای که دیگر چیزی برای ادامه زندگی نداشتند و به خانه پدری مادر خانواده آمدند، مرد خانواده در آتش سوزی که اتفاق می افتد می سوزد و از دنیا می رود و حالا پناه این زن جوان و دو فرزند دبستانی اش پدر و مادر پیری هستند که آنها هم مشکل اعصاب دارند و زندگی این زن و دو فرزندش به سختی می گذرد.

اما نیاز این خانواده قطعه زمینی است که اگر باشد یک نیکوکار حاضر است منزلی را برای این زن و دو فرزندش بسازد، اگر قطعه زمینی برای این خانواده فراهم شود بار بزرگی از دوش این زن جوان برداشته می شود و کمک بزرگی برای آنها خواهد بود.

اما از قبیل از خانواده های آبرومند و نیازمندان گمنام کم نیستند که امیدواریم بتوان برایشان کاری انجام داد و رنجی از دل آنها زدود.

اگر دست به دست هم دهیم حل مشکلات این خانواده ها کاری ندارد، تنها نگاه بلند، دست خیر و دلی مهربان  وسخاوتمند نیاز است.

شهروندان و خیرین بزرگوار در صورت تمایل جهت شرکت در این امر خیر می توانند به شماره تلفن ۰۹۱۳۷۶۵۰۴۶۵ تماس حاصل نمایند یا به دفتر امام جمعه واقع در میدان استاد شهریار مراجعه نمایند.

img_8463

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، زن، جوان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    ایشالا عافیت

    قاسمی

    ان شاا....خداود شفا بدهد

    فدایی سید علی

    سلام لطفا شماره حساب هم بگذارید که کسی خواست کمک کنه راحت تر پول واریز کنه ما اگه ۱۰۰۰۰هم بریزم کافیه هر کس هر مقدار میتونه اندک اندک جمع شود وانگهی دریا شود