پروندهای فساد با سرعت و دقت بیشتری رسیدگی شود/ دعواهای رسانه‌ای مسئولان به مصلحت مردم نیست

  • شناسه خبر: 29944
پروندهای فساد با سرعت و دقت بیشتری رسیدگی شود/ دعواهای رسانه‌ای مسئولان به مصلحت مردم نیست

خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار داشت:مسئولین قوه قضاییه به پرونده‌های فساد با سرعت و دقت بیشتری رسیدگی کنید و قاطعانه حکم صادر کنید و برایتان مطرح نباشد که این دولت است یا دولت‌های قبل چرا که مردم از شما عدالت می‌خواهند.

به گزارش”روراستی” آیت‌الله سیداحمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز ۱۷ دی ماه با اشاره به اختلافات و حواشی به وجود آمده حول دو قوه مجریه و مقننه اظهارداشت: دعواهای رسانه‌ای به مصلحت مردم و انقلاب نیست. چنین مسائلی این تحلیل را در رسانه‌های معاند ایجاد می‌کند که این دعواها به دلیل آن است که فساد در نظام سیستماتیک شده آیا این طعنه‌ها به مصلحت است؟ قطعا به مصلحت نیست.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمن تا انتخابات سال آینده روی چند نکته تأکید دارد: یکی ایجاد اختلاف و دو قطبی کردن جامعه و دوم تخریب نهاد‌های قانونی نظام به خصوص قوه قضاییه.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از مأیوس کردن مردم بسیار بدشان می‌آید تصریح کرد: قرآن و پیامبر اسلام هم این مسئله را صلاح و صحیح نمی‌دانند. رسانه‌ها، چنانچه می‌خواهید دینتان را به انقلاب ادا کنید در امید بدمید و مسئولین هم به مردم خدمت کنند.

وی در خطاب به مسئولان قوه قضاییه گفت: مسئولین قوه قضاییه که به شدت تحت فشار قرار دادید به پرونده‌های فساد با سرعت و دقت بیشتری رسیدگی کنید و قاطعانه حکم صادر کنید و برایتان مطرح نباشد که این دولت است یا دولت‌های قبل چرا که مردم از شما عدالت می‌خواهند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه وحدت از ۵ مسیر محقق می‌شود گفت: یکی وحدت در هدف که تثبیت نظام اسلامی است و دوم وحدت در محور که ولایت فقیه است و باور به اینکه حرف اول و آخر را ایشان باید بزنند. ادبیات ما بایستی ادبیات تکریم و احترام باشد چرا که وحدت با تخریب شکل نمی‌گیرد. مسئولین و آن‌هایی که تریبون دست‌شان است بایستی تحمل و سعه صدر داشته باشند.

آیت ‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار داشت: فتنه‌گران سرمایه ۴۰ میلیونی را سوزاندند و با فریبکاری نام آن را حقوق مردم گذاشتند. تقلب رمز آشوب بود؛ فتنه‌گران در این ۸ ماه چه کردند.

وی با تشبیه حماسه ۹ دی با حماسه ۱۹ دی اظهار داشت: همانطور که در واقعه ۱۹ دی بصیرت حرف اول را زد در ۹ دی هم چنین بود. در سال ۸۸ دنیای استکبار تمام قد از فتنه‌گران حمایت کرد. اوباما به صراحت نام فتنه‌گران را زبان آورد و انگلیس روباه پیر امکانات رسانه‌ خود را دربست در اختیار آن‌ها قرارداد. شیمون پرز هم گفت که این‌ها سربازان ما هستند و منافقین و استحاله‌ شده‌ها و رقاص و رقاصه‌های فراری به صحنه حمایت از فتنه گران آمدند.

آیت‌‌الله خاتمی با بیان اینکه انقلاب ۱۹ دی باشکوه و با عظمت به راه خود ادامه می‌دهد تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که ما انقلابمان را به جهان صادر می‌کنیم امروز که ۳۸ سال از انقلاب گذشته است، به امام می‌گوییم که انقلاب شما به جهان صادر شده، انقلاب در ابتدا ساقه نازکی بود اما امروز شجره طیبه تنومندی است که حتی تندباد‌ها هم نمی‌توانند کمترین آسیبی به آن برسانند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی امانت شهیدان است گفت: خدایی نکرده نباید رفتاری داشته باشیم که شهدا از ما برنجند چرا که این مسئله عواقب وخیمی در پی دارد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در پایان با اشاره به تحولات سوریه و عراق اظهار داشت: در خطبه قبلی بشارت پیروزی در حلب را دادم و امروز بشارت پیروزی ارتش عراق در موصل در آینده نزدیک را خواهم داد. امیدوارم که شر داعشی‌های جنایت‌ کار از سر عراق کوتاه شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، فساد، دعوا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :