افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بخش نوق رفسنجان/تصاویر

  • شناسه خبر: 30882
افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بخش نوق رفسنجان/تصاویر

به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه های بخش نوق رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه های بخش نوق رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

 به گزارش”روراستی” پیش از ظهر امروز در ادامه افتتاحیه‌ پروژه‌های دهه فجر پروژه آسفالت، زیرسازی و جدول‌گذاری هنرستان فنی و حرفه‌ای حضرت ابوالفضل (ع) بهرمان با اعتبار ۲۰۰ میلیون‌ تومان در بخش نوق رفسنجان افتتاح شد که ۹۰ میلیون تومان آن را خیر پرداخت کرده است.

تجهیز سالن کتابخانه پژوهش سرای حضرت ابوالفضل(ع) با اعتبار ۳۰ میلیون ‌تومان که ۱۰۰ درصد آن را خانواده مرحوم محمود شریفی پرداخت کرده است به بهره‌برداری رسید.

همچنین یک مرکز مشاوره وابسته به آموزش و پرورش با هزینه ۲۵ میلیون‌ تومان توسط خیران بهره‌برداری شد.

ساختمان اورژانس بهرمان با اعتبار ۳۳۰ میلیون‌ تومان با زیربنای ۱۹۰ مترمربع از اعتبارات مرکز بهداشت افتتاح شد و دو هکتار آبیاری زیرسطحی با اعتبار ۳۶ میلیون ‌تومان در بهرمان به بهره‌برداری رسید.

آسفالت روستای باقرآباد به طول ۱۶ هزار مترمربع و اعتبار ۲۷۰ میلیون‌ تومان بهره‌برداری و سالن ورزشی این روستا با ۴۰۰ میلیون ‌تومان اعتبار کلنگ‌زنی شد.

همچنین پارک روستا با اعتبار ۱۰۰ میلیون‌ تومان از محل اعتبارات دهیاری و کمک یک خیر در بخش نوق رفسنجان کلنگ‌زنی شد.

تامین روشنایی معابر روستای روامهران با اعتبار ۱۲۰ میلیون‌ تومان با مشارکت دهیاری و اداره برق در ادامه بهره‌برداری شد.

افتتاح پروژه‌های روستای احمدیه با بهره‌برداری از ساختمان دهیاری ادامه افتتاحیه‌ها در بخش نوق بود، پروژه بانک کشاورزی با ۴۰۰ متر زیربنا و ۴۹۰ میلیون ‌تومان اعتبار که ۴۰ میلیون‌ تومان توسط خیر اهدا شده افتتاح شد.

خانه عالم توسط خیر علی عباسی به مساحت ۱۵۰ متر مربع زیربنا و اعتبار ۱۵۰ میلیون‌ تومان با تجهیزات کامل هم در این روستا افتتاح شد.

پروژه طرح هادی روستای نجم‌آباد بخش نوق به مساحت ۷ ‌هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۷۰ میلیون‌ تومان، پروژه تعریض و جدول‌گذاری بلوار امام‌ رضا(ع) روستای جوادیه و زیرسازی ۴۰ هزار مترمربع با اعتبار ۱۲۲ میلیون‌ تومان، آسفالت ۲۰ هزارمترمربع و اعتبار ۴۱۰ میلیون‌ تومان و جدول گذاری ۲ هزار مترمربع با اعتبار ۶۰ میلیون بهره‌برداری شد.

در ادامه کلنگ‌زنی مدرسه امام‌رضا(ع) با هزینه ۱۲۰ میلیون‌ تومان با مشارکت خیر و آموزش و پرورش، افتتاح آسفالت روستای علی‌آباد فلاح با اعتبار ۱۷۰ میلیون‌ تومان و ۶ ‌هزار مترمربع و پروژه آسفالت و زیرسازی در روستای احمدآباد فلاح با هزینه ۱۵۰ میلیون ‌تومان بهره‌برداری شد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پروژه، نوق
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    برخی پروژه ها اینقدر عظیم بودند که جا برای بستن روبان هم نداشتند //