افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بخش کشکوئیه/تصاویر

  • شناسه خبر: 30937
افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بخش کشکوئیه/تصاویر

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر بیش از ۱۰ پروژه در بخش کشکوئیه افتتاح و کلنگ زنی شد.

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر بیش از ۱۰ پروژه در بخش کشکوئیه افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش”روراستی” در هشتمین روز از دهه فجر بیش از ۱۰ پروژه در بخش کشکوئیه افتتاح و کلنگ زنی شد.

پروژه روشنایی معابر روستای عباس‌آباد امین به میزان یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۷۰ میلیون‌ تومان از محل خودیاری مردم و دهیاری بهره‌برداری شد.

زیرسازی و آسفالت در روستای عباس‌آباد امین به مساحت ۶ هزار متر مربع و هزینه ۱۶۰ میلیون تومان، زیرسازی و آسفالت در روستای بهجت‌آباد امین با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان از اعتبارات دهیاری و قیر رایگان اداره راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

در ادامه سالن ورزشی شهید ابراهیمی به مساحت یک‌‌هزار و ۷۰۰ متر مربع و اعتبار یک‌ میلیارد و ۶۰۰ میلیون‌‌ تومان از بودجه ورزش و جوانان و خانواده شهید ابراهیمی افتتاح شد.

کلنگ‌زنی آسفالت و محوطه‌سازی دانشگاه پیام‌نور کشکوئیه و حفر چاه آبیاری فضای سبز این دانشگاه به میزان ۲ میلیارد ریال نیز صورت گرفت.

افتتاح ایستگاه هواشناسی شهر کشکوئیه با اعتبار ۵۰۰ میلیون‌ریال انجام و این ایستگاه با همکاری شورای شهر کشکوئیه و اداره هواشناسی رفسنجان ایجاد شده است.

فاز یک پارک بانوان شهر کشکوئیه به مساحت ۱۱۰ هکتار و اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون‌ ریال توسط شهرداری، زیرسازی و آسفالت روستای حسین‌آباد با اعتبار ۲ میلیارد ریال و مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع با استفاده از قیر رایگان اداره راه و شهرسازی و اعتبارات دهیاری بهره‌برداری شد.

همچنین بوستان روستایی تقی‌آباد و حسین‌آباد با اعتبار ۲ میلیارد ریال و مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر از اعتبارات دهیاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سیستم آبیاری قطره‌ای با هزینه ۱۵ میلیارد ریال برای ۱۱۰ هکتار توسط جهاد کشاورزی و مالک در کشکوئیه نیز افتتاح شد.

همچنین افتتاح نمادین سیستم شوفاژ پنج مدرسه در محمودآباد کشکوئیه که بودجه آن توسط آموزش و پرورش به میزان ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون‌ ریال تامین شده است، انجام شد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پروژه، کشکوییه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :