تولید در کشور نابود شده است

  • شناسه خبر: 32871
تولید در کشور نابود شده است

مسؤول ستاد مردمی حجت الاسلام رییسی با بیان اینکه تولید در کشور نابود شده است، گفت: اگر وضعیت کشور همینطور ادامه پیدا کند شاهد نابودی بسیاری از دستاوردهای نظام که به برکت خون شهدا و نفس های قدسی امام راحل ایجاد شده است، خواهیم بود.

مسؤول ستاد مردمی حجت الاسلام رییسی با بیان اینکه تولید در کشور نابود شده است، گفت: اگر وضعیت کشور همینطور ادامه پیدا کند شاهد نابودی بسیاری از دستاوردهای نظام که به برکت خون شهدا و نفس های قدسی امام راحل ایجاد شده است، خواهیم بود.به گزارش”روراستی” عصرشنبه با حضور پدر شهید احمدی‌روشن، اجتماع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.
علی‌اکبر پورغلامعلی رئیس ستاد مردمی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری در این دوره از حساسیت بالایی برخوردار است و در دوره آخرالزمان انسان هر مقطعی باید خود را برای آزمون‌ها آماده کند.
وی بیان داشت: وضعیت کشور در حوزه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و…بسیار بد است، افزایش سن ازدواج وضعیت بد معیشتی مردم و ازبین رفتن و نابودی اقتصاد کشور را شاهد هستیم.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در رفسنجان اظهار کرد: تولید در کشور نابود شده و واردات بی‌رویه کالاهای بی‌کیفیت از جمله واردات لوازم آرایشی، چوب بستنی، زین اسب و…سرسام‌آور است، اگر بخواهیم این وضعیت ادامه پیدا کند شاهد از دست رفتن بسیاری از زیرساخت‌ها و دستاوردهای نظام که باخون شهدا و نفس‌های قدسی امام راحل حاصل شده است، خواهیم بود.
پورغلامعلی به برداشت ۱۷ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی اشاره کرد که مشخص نیست در چه بخشی هزینه شده و افزود: این در حالی است که این صندوق به تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب برای پشتوانه اقتصاد و تولید ایجاد شده است.
وی با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم در زمینه ساخت مدرسه، مسکن، استخدام نیروهای حق‌التدریس و…گفت: ساخت مدارس در این دولت متوقف شده و این در حالی است که به فضای آموزشی زیادی نیاز است.
رئیس ستاد مردمی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در رفسنجان خاطرنشان کرد: مسؤولان باید راستگو باشند و مقتدرانه در برابر دشمنان بایستند و با خودی‌ها متواضع باشند.
پورغلامعلی ابراز داشت: دانشمندان هسته‌ای ما کارهای بزرگی انجام دادند آیا حقمان این است که فلان وزیر بگوید ما فقط بلد هستیم آبگوشت بزباش درست کنیم و این تفکر با تفکر پیش از انقلاب چه فرقی دارد و اینکه امور را به کدخدا بسپاریم با گذشته‌ها چه فرقی دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: برجام سندی محرمانه است و ما باید ۲۵ سال نسبت به طرف مقابل به تعهداتی عمل کنیم اما طرف مقابل هیچ یک از تعهدات خود را عمل نکرده و هیچ تحریمی برداشته نشده است و تولیدکننده ما معطل برجام است.
پورغلامعلی اظهار کرد: ۴۵ هزار تومان یارانه به مردم می‌دهند و از آن به عنوان شب عزای دولت یاد می‌کنند اما حقوق‌ها و پاداش‌های نجومی را بین خودشان تقسیم می‌کنند.
وی ادامه داد: کارگران ما در شرایط سخت با پایین‌ترین حقوق کار می‌کنند و در امرار معاش خود ماندند.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،پورغلامعلی،ستاد،رئیسی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :