گلایه امام جمعه شهرستان رفسنجان از مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان+عکس

  • شناسه خبر: 3290
گلایه امام جمعه شهرستان رفسنجان از مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان+عکس

مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان و معاون ابتدای مدیر کل استان در محل سالن شهدای دانش آموز اداره آموزش و پرورش برگزار شد. به گزارش خبر نگار روراستی، در این آیین از خدمات شایان محمد حسینی نسب مدیر اسبق […]

مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان و معاون ابتدای مدیر کل استان در محل سالن شهدای دانش آموز اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبر نگار روراستی، در این آیین از خدمات شایان محمد حسینی نسب مدیر اسبق آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان تقدیر و تشکر  و سید کاظم حسینی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان معرفی گردید.

در ابتدای این مراسم از امام جمعه محترم شهرستان رفسنجان برای ایراد سخنرانی به جایگاه دعوت شد.امام جمعه شهرستان رفسنجان پس از اشاره به برخی از عملکردهای آقای حسینی نسب از ایشان قدر دانی کرد و متذکر شد که آقای حسینی نسب بدون نگاه سیاسی به وظیفه خود در این امر مهم جامع عمل پوشانده است و سپس از جناب آقای سید کاظم حسینی  رئیس جدید درخواست کرد که آموزش و پرورش را به محل جریانات سیاسی تبدیل نکنند و بدون نگاه سیاسی به وظیفه خود عمل نمایند .

ایشان از مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز گلایه های داشت و متذکر شد که بهتر بود مدیر کل خود در مراسم تودیع و معارفه شرکت می نمودند و قبل از اینکه بخواهند با آقای حسینی نسب خدا حافظی نمایند برای ایشان مسئولیتی تعیین می کردند، ایشان فرمودند حداقل برای ایجاد تعامل و همکاری شایسته بود با نهاد امام جمعه شهرستان نیز مشورت می شد.

P1020560

P1020733

P1020673

P1020644

P1020712

P1020805

برچسب ها:
امام جمعه تودیع رفسنجان روراستی معارفه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :