اصلح کسی است که به‌دنبال حفظ کرامت مردم باشد

  • شناسه خبر: 32936
اصلح کسی است که به‌دنبال حفظ کرامت مردم باشد

فرماندار رفسنجان گفت: کسی اصلح است که باتقوا، انقلابی، پیرو خط امام (ره) و رهبری باشد و ارزش‌های مملکت، خون شهدا و مردم برای او مهم باشد و به‌دنبال حفظ کرامت مردم باشد.

فرماندار رفسنجان گفت: کسی اصلح است که باتقوا، انقلابی، پیرو خط امام (ره) و رهبری باشد و ارزش‌های مملکت، خون شهدا و مردم برای او مهم باشد و به‌دنبال حفظ کرامت مردم باشد.

به گزارش”روراستی” حمید ملانوری پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران با تبریک میلاد امام زمان (عج) اظهار داشت: حکومت ولی‌عصر (عج) حکومت جهانی است و همه جهان تحت سلطه حکومت مهدوی قرار می‌گیرند و جز دین خداوند دینی بر روی زمین نخواهد ماند.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: در حکومت مهدوی همه جای جهان توسعه پیدا می‌کند، تفکر انسان‌ها رشد پیدا می‌کند و مردم خردمند و خردورز هستند و به عقل و فکر خود مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به دیگر ویژگی‌های حکومت مهدوی افزود: در این حکومت عدالت برقرار می‌شود و همه مردم در سراسر جهان از حقوق مساوی برخوردار می‌شوند و در تمام مسائل عدالت حکم‌فرما می‌شود و سکون، آرامش و نشاط در جامعه ساری و جاری خواهد شد.

ملانوری با اشاره به اینکه در حکومت‌های مختلف دنیا همه برای تاختن بر کشورهای ضعیف‌تر می‌جنگند، گفت: کشورهایی که قدرت بیشتری دارند بر کشورهایی از جمله لیبی مسلط می‌شوند تا منابع آنها را به غارت خود ببرند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران که شکل گرفت فلسفه وجودی و هدف اصلی این شکل‌گیری ایجاد حکومتی برگرفته از آیین و مکتب اسلام و مهدوی بود و مردمی که در دوران امام زمان (عج) زندگی می‌کنند باید جامعه مهدوی داشته باشند.

ملانوری ابراز داشت: امام‌خمینی (ره) فرمودند، « ما می‌خواهیم انقلاب‌مان به تمام نقاط جهان صادر شود» و این بدین معنا بود که فضا برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) آماده شود.

وی اذعان کرد: امروز ما شاهد هستیم که خیلی از ملل از انقلاب ما الهام و درس گرفتند و روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی  از انقلاب ما شکل گرفته است.

فرماندار رفسنجان زنده‌شدن دین خدا را از دیگر ویژگی‌های حکومت امام مهدی (عج) دانست و بیان کرد: امروز به برکت روح بلند امام (ره) و شهدا و ولایت‌فقیه جمهوری اسلامی ایران بر پایه دین بنا شده و سمت و سوی نظام و انقلاب به سمت توسعه و عمران و آبادانی است.

وی اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته رشد خوبی در حوزه‌های مختلف در کشور شاهد بودیم و امروز تسلط ما در بسیاری از علوم و فنون به جهان ثابت شده است.

نماینده دولت در رفسنجان با اشاره به اینکه عدالت در کشورها از تأکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: امروز مردم امکان بهره‌مندی از خدمات نظام را دارند و این نشان از حرکت کشور به سمت و سوی عدالت‌محوری است.

ملانوری در ادامه با اشاره به دو انتخابات مهم در ۲۹ اردیبهشت ماه اظهار کرد: انتخابات برای نظام، مردم و رهبری مهم و سرنوشت‌ساز و از شعارهای اصلی انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: حکومت مردم‌سالاری دینی در نتیجه دموکراسی و انتخابات است، انتخابات برای تحقق شعار اصلی نظام مهم است.

ملانوری بیان داشت: مهمترین نکته مهم انتخابات لبیک‌گفتن به دعوت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است، مردم ما پشت سر امام راحل پذیرفتند که کشور ما رهبر و ولی می‌خواهد و امروز پشت رهبری ایستادند و به فرامین معظم‌له گوش فرامی‌دهند.

وی ابراز داشت: همه قدرت‌های دنیا باید ببینند مردم پشت سر رهبرشان هستند و دومین نکته مهم انتخابات حمایت و پشتیبانی از ارزش‌های انقلاب است.

فرماندار رفسنجان با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات تصریح کرد: مردم باید با وضو و نیت قربت‌الی‌الله پای صندوق رای حاضر شوند.

ملانوری خاطرنشان کرد: همچنین انتخاب اصلح نکته مهمی است که مردم باید در هر دو انتخابات به آن دقت کنند، رئیس‌جمهور مدیر اجرایی کشور و مجری قانون اساسی است که در انتخاب او باید دقت کنیم.

وی بیان کرد: کسی اصلح است که باتقوا، انقلابی، پیرو خط امام و رهبری باشد و ارزش‌های مملکت، خون شهدا و مردم برای او مهم باشد و با تخصص و اهل فن باشد و درون‌نگر باشد و به دنبال حفظ کرامت مردم باشد.

ملانوری اضافه کرد: حلقه اتصال مردم و دولت و نظام و حکومت شوراهای اسلامی هستند که باید انسان‌های متخصص، کاربلد باشند و دنبال منافع عمومی باشند.

وی توصیه کرد: داوطلبان، احزاب و طرفداران کاندیداها دقت کنند انتخابات محل تاخت و تاز نیست، انتخابات بهار سیاسی احزاب است و باید کاندیداها از بداخلاقی‌ها و هتک حرمت‌ها بپرهیزند و برنامه‌های خود را ارائه دهند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه در شهرستان ۱۹۷ شعبه اخذ رای داریم و حدود ۲۱۳ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند، تأکید کرد: با بداخلاقی‌های انتخاباتی به شدت برخورد می‌کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مردم، کرامت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :