در بین ۶ کاندیدای ریاست جمهوری اصلح کیست

  • شناسه خبر: 32955
در بین ۶ کاندیدای ریاست جمهوری اصلح کیست

اصلح کسی است که در مناظره ها هیچ انگشت اتهامی به سمت او نرفت و هربار که طرف مقابل به او انگ چسباند آرا و محبوبیت او بیشتر شد.

اصلح کسی است که در مناظره ها هیچ انگشت اتهامی به سمت او نرفت و هربار که طرف مقابل به او انگ چسباند آرا و محبوبیت او بیشتر شد.به گزارش “روراستی” این روزها بازار مناظرات و گفت و گوهای ویژه نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران داغ است و در هر مناظره ای چهره ای از نامزدها رو می شود و مردم هرروز بصیرتر، حال آنکه برخی نامزدها به جای ارایه برنامه فقط از راه تخریب طرف مقابل وارد شده و تهمت ناروا می زنند و برخی همچون سید بزرگوار حجت الاسلام رییسی اخلاق و تقوایش را وسط گذاشته و لب به روکردن آنچه که می داند، فرو می بندد.
او محبوب است و این محبوبیت را در سفرهایی که در جای جای ایران انجام می دهد، در بین مردم غیور و دیندار سراسرکشور مشاهده میکنیم.
زمانی که از استقبالی که از حجت الاسلام رییسی در شهرکرد شد سخن به میان می آید، دیگر حرفی برای گفتن نمی ماند.
او هرجا که قرار است برود نیاز به جمع کردن مردم با اتوبوس و جمع کردن افرادی که هنوز به سن رای دادن نرسیده اند، نیست بلکه مردم خودجوش می آیند و برای دیدنش سراز پا نمی شناسند.
مهمترین ویژگی یک اصلح تایید مراجع عظام است که عمر خود را با معنویات گذزانده اند و مو در آسیاب سپید نکردند و از آنجا که اکثریت قریب به اتفاق علما و مراجع سید ابراهیم رییسی را مورد حمایت خود قرار دادند خود فصل الخطابی برای انتخابی با دید باز است.
در این میان رقبا هم بیکار ننشستند از حمایت خانواده هایی ازجمله شهید مفتح از کاندیدای مقابل حجت الاسلام رییسی سخن گفتند که روز گذشته این حمایت ازسوی خانواده این شهید انقلاب تکذیب شد.
انقلاب اسلامی ایران که با خون های زیادی به ثمر نشست و امام خمینی(ره) در راه پیروزی آن ایثار کردند و تحت ظلم و سلطه پهلوی رنج ها را تحمل کردند تا سرانجام انقلاب به پیروزی رسید و خون شهدا ثمر داد، امام (ره) هدفشان از این انقلاب رفع محرومیت و اشرافی گری بود و امید داشتند تا به این هدف بلند که بعد از حکومت اسلامی اهمیت داشت، برسند.
امروز نیز مقام معظم رهبری اصلح را کسی می دانند که به فکر محرومان و مستضعفان باشد و جوانان را نادیده نگیرد، خانواده کارگری که ماهها حقوق دریافت نکرده و به نان شب محتاج است برایش مهم باشد.
مردم نیز اصلح را کسی می دانند که دروغ نگوید و مردم را دور نزند و پس از چهارسال پرکردن جیب خود و کارگزارانش تازه به فکر محرومان نیافتد و برای ماندنش بر کرسی تازه یاد جوانان بیکار نیافتد.
اصلح ساده زیستی را بر اشرافیت ترجیح می دهد و مردم او را انتخاب خواهند کرد.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،ریاست جمهوری،اصلح
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :