۲۹ اردیبهشت «آری» به سیدی است که مسیر ما را به روح‌الله برگرداند/نباید اجازه دهیم جریان حاکم غرب‌باور ادامه یابد

  • شناسه خبر: 32966
۲۹ اردیبهشت «آری» به سیدی است که مسیر ما را به روح‌الله برگرداند/نباید اجازه دهیم جریان حاکم غرب‌باور ادامه یابد

فعال فرهنگی سیاسی گفت: ۲۹ اردیبهشت «نه» بزرگ ما به جریان آمریکایی و «آری» به سیدی است که مسیر ما را به روح‌الله برگرداند.

فعال فرهنگی سیاسی گفت: ۲۹ اردیبهشت «نه» بزرگ ما به جریان آمریکایی و «آری» به سیدی است که مسیر ما را به روح‌الله برگرداند.

به گزارش “روراستی” به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، سعید قاسمی سه‌شنبه شب در اجتماع حامیان ولایت در حمایت از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در کرمان با بیان اینکه «ما مکلف به انجام تکلیف هستیم، نه نتیجه»، اظهار داشت: ما تکلیف داریم که به مسیر روح‌الله خمینی (ره)، سیدعلی خامنه‌ای و سردار سلیمانی ادامه دهیم و قطعا نیز پیروزی از آن ماست.

وی بیان داشت: بنا دارند و می‌خواهند از روی عمد، تاریخ چهار دهه گذشته به بچه‌های ما انتقال پیدا نکند، همان طور که در چهار سال دبیرستان و چهار سال دانشگاه چیزی از تفکر اسلامی ناب، شریعت، تجربیات و عبرت‌های تاریخی اسلام به آنها آموزش داده نمی‌شود.

قاسمی با اشاره به سند ننگین ۲۰۳۰ عنوان کرد: بیش از ۳۰ مدرسه توسط سعید حجاریان در تهران و شهرستان‌ها بر اساس مبانی‌ای آموزش می‌دهند که اصلا با ولایت‌فقیه که به آن اعتقاد داریم، منطبق نیست.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته به اندازه ۲۰ سال ما را فروختند و عقب انداختند، تصریح کرد: در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت، «نه» بزرگ ما به جریان آمریکایی و «آری» به سیدی است که مسیر ما را به روح‌الله برگرداند.

این فعال فرهنگی سیاسی گفت: انحراف در این گروه جدید نیست، بلکه مبانی انحرافی در سر دارند و از اساس منحرف هستند، کرمان و اردکان را به دروغ محاصره کردند که اصلاحات‌چی هستند.

قاسمی بیان داشت: سبقه کرمان، جریان امام و روح‌الله را به جریان پُکیده خاتمی، هاشمی و روحانی نمی‌فروشد، دوباره فتنه‌گران ۸۸ دور هم جمع شدند، از سروش و رجوی و … آرایشی را تشکیل داده‌اند.

وی اظهار داشت: استخر فرح باید به موزه تبدیل می‌شد، اما نمی‌دانم چرا کلید آن تا الان دست برخی‌ها مانده است، روح‌الله را فقط برای شب‌های انتخابات کار دارند.

قاسمی با اشاره به دو جریان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی گفت: اصول از نظر ما، فرمایشات امام و آرمان‌های انقلاب است، ما اگر اصولی را که بعضی مانند ناطق نوری و … مطرح‌ می‌کنند، نخواهیم چه باید بکنیم.

وی اظهار داشت: اصلاح و اصلاح‌طلبی نیز در کلمه معنای بدی ندارد و نخستین اصلاحات نیز در تاریخ ما شیعیان، امام حسین (ع) انجام داد، اما اصلاحات به مفهومی که مطرح می‌کنند از جنس جابه‌جایی در اصول انقلاب است که شعار آن را در ۵۹۸، کودتای ۷۸ و فتنه ۸۸ و … سر دادند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: ما بر این مسیر هستیم که اجازه ندهیم، جریان حاکم غرب‌باور ادامه یابد و جمعه پیش رو، «نه» بزرگ برای این جریان انحرافی خواهیم داد.

قاسمی گفت: در این مسیر حتی اگر بر اساس زور و تزویر، این جماعت چهار سال دیگر سر کار باشد، ما بر این هستیم که بعد این واقعه کمیته‌های محاکمه همه آنهایی که موجب شدند ما را به برجام بفروشند، دنبال کنیم.

وی افزود: ما مکلف به انجام تکلیف هستم نه نتیجه، تکلیفی که به مسیر روح‌الله و سید علی و سردار سلیمانی ادامه دهیم و قطعا پیروزی از آن ماست.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، آری، اردیبهشت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :