۶۵ درصد رای دهندگان در رفسنجان به روحانی رای دادند

  • شناسه خبر: 33017
۶۵ درصد رای دهندگان در رفسنجان به روحانی رای دادند

فرماندار رفسنجان گفت: ۶۵٫۴ درصد رای دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رفسنجان به حسن روحانی رای دادند.

فرماندار رفسنجان گفت: ۶۵٫۴ درصد رای دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رفسنجان به حسن روحانی رای دادند.

به گزارش “روراستی” ملانوری پیش از ظهر امروز در نشست خبری در زمینه انتخابات اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم و به واسطه خلق حماسه‌ای بزرگ به ملت ایران تبریک می‌گوییم.

وی بیان داشت: حضور باشکوه مردم در انتخابات برای دشمن دندان‌شکن بود، زیرا مشت محکمی به دهان دشمنان کوبیدند، دشمنانی که فکر می‌کردند، مردم از نظام و انقلاب رضایتی ندارند به همین دلیل می‌توانند به حریم نظام اسلامی نفوذ کنند و این حضور روحیه ناامیدی در دشمنان ایجاد کرد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: حرکت مردم در ۲۹ اردیبهشت‌ماه مورد رضایت خداوند، قلب مقدس امام‌ زمان (عج)، رهبری و روح بلند امام (ره) و شهدا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با حدود ۳ هزار نفر نیرو در شهرستان انتخاباتی سالم، امن و باشکوه برگزار کردیم، ابراز داشت: در این دوره بر اساس اعلام رسمی اداره کل ثبت ‌احوال استان کرمان ۲۰۳ هزار و ۴۰۶ نفر واجد شرایط بودند که ۱۵۳ هزار و ۵۸۵ نفر مشارکت کردند.

ملانوری عنوان کرد: مشارکت ما در شهرستان رفسنجان ۷۵٫۵ درصد بوده که از میانگین کشوری هم بالاتر هستیم و نشان از حضور پرصلابت مردم دارد.

وی افزود: از مجموع آرای شهرستان ۱۴۹ هزار و۸۸۷ رأی صحیح بوده که حسن روحانی ۹۸ هزار و ۶۶ رأی به خود اختصاص داد که ۶۵٫۴ درصد آرای شهرستان را شامل می‌شود و سید ابراهیم رئیسی ۴۹ هزار و  ۸۴۵ رأی داشت که ۳۲ درصد آرای شهرستان را شامل می‌شود.

ملانوری مشارکت مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر رفسنجان را ۷۲ هزار و ۳۷۶ نفر ذکر و خاطرنشان کرد: از بین این آرا علی هاشمیان با ۳۵ هزار و ۸۵۴ رأی، علی بهشتی‌پور با ۲۸ هزار و ۶۸۲ رأی، محمد فتحیان با ۱۵ هزار و ۸۵۳ رأی، حسین پاکزاد با ۱۵ هزار و ۹۱ رأی، وحیده نوری‌اکبرآبادی با ۱۲ هزار و ۸۷۹ رأی، غلامحسین حسن‌شاهی‌راویز با ۱۱ هزار و ۸۲۳ رأی و محمدعلی ارجمندلاری با ۱۰ هزار و ۵۰۶ رأی حائز بیشترین آرا برای ورود به این عرصه شدند.

وی اذعان داشت: نتیجه انتخابات را آگهی می‌کنیم و نتایج انتخابات روستایی نیز توسط بخشداران آگهی می‌شود، افراد از تاریخ انتشار آگهی که امروز است، دو روز مهلت دارند تا شکایت‌های خود را مطرح کنند که پنج روز به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

فرماندار رفسنجان اضافه کرد: در جریان برگزاری انتخابات هیچ مشکل امنیتی نداشتیم و در امنیت کامل این دوره نیز برگزار شد.

 

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :