هشدار آتش سوزی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 33082
هشدار آتش سوزی در رفسنجان

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رفسنجان از احتمال وقوع آتش سوزی در مناطق کوهستانی و گردشگری این شهرستان خبرداد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رفسنجان از احتمال وقوع آتش سوزی در مناطق کوهستانی و گردشگری این شهرستان خبرداد.

به گزارش”روراستی” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان، مسعود حیدری پور رئیس اداره منابع طبیعی افزود: با توجه به گرم شدن هوا و احتمال بروز آتش سوزی در مناطق کوهستانی و گردشگری از تمامی مردم شریف شهرستان رفسنجان که برای گردش در مناطق خوش آب و هوای شهرستان مراجعه می نمایند، درخواست می شود در صورت روشن کردن آتش برای طبخ غذا و …. قبل از خروج از منطقه حتماً از خاموش بودن آن اطمینان حاصل کنند.

وی ادامه داد: کوچکترین سهل انگاری باعث بروز حوادث جبران ناپذیری خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رفسنجان تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه حریق (عمدی یا غیر عمدی) با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

حیدری پور اضافه کرد: به دلیل گل و لای و خیس خوردگی اطراف بندهای سنگ و سیمانی و خاکی آبگیری شده احتمال سر خوردن و غرق شدن در بندها وجود دارد، لذا جهت جلوگیری از وقوع اتفاقات ناگوار از نزدیک شدن و شنا کردن در این بندها جداً خودداری نمایید.

وی عنوان  کرد: همچنین باتوجه به اطلاعیه های صادره در گذشته و حال هیچ گونه مسؤولیتی در این خصوص متوجه این اداره نمی باشد و همشهریان گرامی خواشمند است در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف غیرقانونی اراضی ملی و بروز حریق در عرصه های منابع ملی با شماره ۱۵۰۴ یگان حفاظت استان کرمان و شماره ۳۴۲۶۶۱۷۵ پاسگاه ویژه حفاظت منابع طبیعی رفسنجان تماس حاصل نمایید.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، هشدار، آتش
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :