با بستن تیمی باکیفیت به صعود فکر می کنیم

  • شناسه خبر: 33352
با بستن تیمی باکیفیت به صعود فکر می کنیم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان گفت: با تدوین برنامه سه ساله برای تیم مس رفسنجان و بستن تیمی با کیفیت تنها به صعود فکر می کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان گفت: با تدوین برنامه سه ساله برای تیم مس رفسنجان و بستن تیمی با کیفیت تنها به صعود فکر می کنیم.
محمودی نیا در گفت و گو با خبرنگار “روراستی” در رفسنجان اظهار داشت:اولویت ما پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه، انتخاب سرمربی بود که باوجود به گزینه‌ های داخلی و خارجی اولویت اول مربی بومی بود.
وی ادامه داد: علی سامره از گزینه های مطرح برای سرمربی گری تیم مس رفسنجان بود چراکه این ورزشکار رفسنجانی از فوتبالیست های پیشکوست و بزرگ کشور است که در تیم های مطرح کشور تیم ملی و تیم های آسیایی بازی کرده و حدود دو سال پبیش مدرک آ آسیایی اخذ کرده و تجربیات خوبی با تیم های امید و …داشته است.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ادموند را به عنوان دستیار علی سامره معرفی کرد که در شیرین فراز کرمانشاه، فولاد یزد و تیم های مختلفی به عنوان دستیار اول در کشور کار کرده است و تیم ها را به لیگ برتر برده است.
وی به انتخاب بازیکنان اشاره و خاطرنشان کرد: قصد داریم تیم باکیفیتی ببندیم و تیمی بسازیم که شانس صعود داشته باشد.
محمودی نیا ابراز داشت: تیم مس رفسنجان سالهای سال در لیگ یک کشور کار کرده و در برنامه سه ساله ای که برای تیم درنظر گرفته ایم تنها به صعود فکر می کنیم و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم تا به اهدافمان برسیم.
وی با بیان اینکه در شهر رفسنجان زیرساخت های خوبی وجود دارد، افزود: از این زیرساخت ها برای پیشرفت و رشد استفاده می کنیم و برای تیم های پایه هم برنامه خواهیم داشت.
محمودی نیا عنوان کرد: از ۲۷ خردادماه استارت تمرینات تیم خواهد خورد و این تمرینات را از شهر سرچشمه در زمینه بدن سازی و آمادگی تیم انجام می دهیم و در تهران سه بازی تدارکاتی دوستانه با تیم های مطرح کشور خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: نیمه دوم مرداد وارد مسابقات لیگ یک کشور خواهیم شد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان با اشاره به اینکه مسؤولان مس همیشه دقت نظر و حمایت خوبی از این باشگاه داشته اند، متذکر شد: ورزشگاه شماره دو شهدای مس در حال حاضر رو به تکمیل است.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،مس،لیگ،برتر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :