داماد خانواده در رفسنجان مزاحم اینترنتی از کار در آمد

  • شناسه خبر: 33560
داماد خانواده در رفسنجان مزاحم اینترنتی از کار در آمد

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت در تلگرام توسط پلیس فتا خبر داد .

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت در تلگرام توسط پلیس فتا خبر داد .

به گزارش ” روراستی” سرهنگ” نصر الله عباسی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و در رابطه با ایجاد مزاحمت در فضای مجازی برای وی و خانواده اش توسط فردی ناشناس اعلام شکایت نمود .
وی افزود: شاکی عنوان داشت فردی ناشناس با ارسال پیام هایی نامربوط در فضای مجازی در ساعات مختلف شبانه روز برای بنده و خانواده ام ایجاد مزاحمت می نماید .
سرهنگ عباسی بیان داشت: در این رابطه پرونده مربوطه از سوی پلیس فتا تشکیل و موضوع جهت بررسی و شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت تا اینکه کارشناسان این پلیس با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند عامل ایجاد مزاحمت راشناسایی نمایند .
وی تصریح کرد: این متهم با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و خود را داماد شاکی معرفی نمود . نامبرده پس از دلالت به پلیس فتا و مواجه با قراین پرونده به جرم خود اعتراف نمود که در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد .
فرمانده انتظامی رفسنجان در پایان به شهروندان توصیه نمود : بر اساس قانون جرایم رایانه ای هر گونه ایجاد مزاحمت در فضای مجازی برای اشخاص حقیقی و حقوقی جرم بوده و برابر مقررات با افراد هنجار شکن در این فضا برخورد می گردد . همچنین شهروندان می توانند در خصوص مسایل فضای مجازی در سطح شهرستان از طریق شماره ۳۴۲۵۲۳۴۴ با پلیس فتا این فرماندهی ارتباط برقرار نمایند .

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، داماد، مزاحم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :