لزوم ارائه طرح‌های تخصصی برای مقابله با مواد مخدر

  • شناسه خبر: 33716
لزوم ارائه طرح‌های تخصصی برای مقابله با مواد مخدر

دادستان رفسنجان گفت: هر طرح و تخصصی برای مقابله اجتماعی با مواد مخدر وجود دارد باید مطرح شود. به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین رئیسی‌نژاد پیش از ظهر امروز در همایش مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان اظهار داشت: آمار قابل توجهی از زندانیان به‌طور مستقیم با جرائم مواد مخدر اعم از خرید […]

دادستان رفسنجان گفت: هر طرح و تخصصی برای مقابله اجتماعی با مواد مخدر وجود دارد باید مطرح شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین رئیسی‌نژاد پیش از ظهر امروز در همایش مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان اظهار داشت: آمار قابل توجهی از زندانیان به‌طور مستقیم با جرائم مواد مخدر اعم از خرید و فروش ارتباط دارد.

وی بیان داشت: مواد مخدر یکی از آسیب‌های اجتماعی است که اثرات مخربی دارد و مواد مخدر صنعتی که این روزها مصرف آن افزایش دارد اثرات مخرب‌تری نسبت به مواد مخدر سنتی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان با اشاره به اقدامات خوبی که در زمینه مبارزه با مواد مخدر صورت می‌گیرد اما جوابگو نیست، افزود: لذا همه کسانی که در عرصه اجتماعی فعالیت دارند باید ورود کنند و کمک کنیم تا نحوه برخورد تغییر پیدا کند و به سمت اجتماعی شدن برود.

وی خاطرنشان کرد: هر طرح و تخصصی برای مقابله اجتماعی با مواد مخدر وجود دارد باید مطرح شود تا بتوانیم الگوی بومی در شهر ایجاد و شاهد کاهش مصرف مواد مخدر باشیم.

رئیسی‌نژاد با بیان اینکه باید در عرصه فرهنگی اجتماعی و پیشگیری ورود کنیم، اظهار کرد: پشت قضیه مواد مخدر دشمنان پررنگ ایستادند و خانواده به ویژه جوانان را نشانه گرفته‌اند.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :