سردار سلیمانی در اوج انقلابی‌گری حرکت مبنایی و راهبردی می‌کند

  • شناسه خبر: 33808
سردار سلیمانی در اوج انقلابی‌گری حرکت مبنایی و راهبردی می‌کند

وزیر اطلاعات گفت: سردار سلیمانی در اوج انقلابی‌گری با آرامش بر مرکب عقلانیت، حرکت مبنایی و راهبردی می‌کند.

وزیر اطلاعات گفت: سردار سلیمانی در اوج انقلابی‌گری با آرامش بر مرکب عقلانیت، حرکت مبنایی و راهبردی می‌کند.

به گزارش ” روراستی” به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمحمود علوی پیش از ظهر امروز در همایش «انقلاب اسلامی در استان کرمان به روایت اسناد ساواک» با اشاره به حدیثی از امام معصوم (ع) اظهار داشت: نهال تشیع که تلقی طبیعی اسلام و استمرار اسلامی است که رسول اکرم معرفی کردند، پیوسته با خطرات سهمگینی مواجه بوده و ائمه اطهار (ع) با فراز و نشیب‌های زیادی این نهال را حفظ و حراست کردند.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: علمای ما در برابر خطرات متعدد از میراث بزرگ اهل بیت و اسلام به نحو احسن دفاع و حراست کرده و سعی کردند مکتب علمی و فقهی اهل بیت (ع) را بارور کنند.

علوی تصریح کرد: علمای ما زمانی که تنها هم بودند، مانند مدرس در برابر استعمار ایستادند و امام خمینی (ره) در شرایطی که همه تحلیل‌گران سیاسی فریاد مبارزه با پاسخ فراگیر را مواجه نمی‌دیدند، فریاد برآورده و آن را همه‌گیر کردند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: همه جا با پرچمداری علما بود که مردم گرد آنها می‌آمدند و مشت‌های محکم خود را به استبداد و استکبار می‌زدند.

وی گفت: مجاهدت و استقامت علما بود که به عنوان الگو و اسوه مردم مطرح شد، امام راحل به‌تنهایی دست به مبارزه زدند و مردم را فراخواندند، دانشجویان مسلمان در دانشگاه‌ها متحد و وارد فاز مبارزه شدند و نهضت فراگیری که منتهی به ۱۵ خرداد شد به‌واسطه حرکت علمای ما شکل گرفت.

علوی افزود: عالمی که همه چیز خود را وقف مردم کرده و هادی، جهت‌دهنده و حافظ آزادگی مردم می‌شوند، باید قدردان او باشیم و مردم نیز وی را همراهی کنند.

وزیر اطلاعات اظهار کرد: علمای کرمان متانت، انقلابی‌گری خردورزانه و اثرگذار در همه عرصه‌ها را به‌عنوان ویژگی خود دارند، لذا وزارت اطلاعات در رسالت خود دید بر پایه اسناد به جای مانده از ساواک، انتقال فرهنگ انقلاب را به نسل‌های بعد از روزنه کتاب انجام دهد.

وی بیان داشت: علما و رجال سیاسی کرمان همواره خردورزی ویژگی آنها بوده و شخصیت‌هایی چون هاشمی‌رفسنجانی، شهید باهنر و چهره‌های ارزشمند دیگر در عین انقلابی و مبارز بودن حالت احساسی بر آنها حکم‌فرما نیست.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: سردار سلیمانی در اوج انقلابی‌گیری با آرامش بر مرکب عقلانیت، حرکت مبنایی و راهبردی می‌کند.

علوی با اشاره به شخصیت انقلابی آیت‌الله جعفری امام  جمعه کرمان ابراز داشت: ایشان هیچ‌گاه سخنرانی بر دو قطبی شدن جامعه نداشته و همواره مظهر زیبا سخن گفتن بوده و بر وحدت جامعه تاکید دارد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، سردار، سلیمانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :