شهرداران و دهیاران رفسنجان تجلیل شدند/ عکس

  • شناسه خبر: 33923
شهرداران و دهیاران رفسنجان تجلیل شدند/ عکس

شهرداران و دهیاران رفسنجان طی مراسمی تجلیل شدند.

شهرداران و دهیاران رفسنجان طی مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش” روراستی” طی مراسمی باحضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسؤولان آیین تجلیل از شهرداران و دهیاران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

ملانوری در این مراسم افزود: مردم، شوراهای اسلامی شهر و روستاها و شهرداران سه ضلع مدیریت شهری و روستایی هستند.

وی با بیان اینکه باید برای شهر و روستای سالم هر سه ضلع تلاش کنند و مردم که ضلع اصلی این مدیریت هستند وظیفه خود را به‌خوبی در انتخابات با انتخاب افراد اصلح نشان دادند، ادامه داد: حال نیز باید مشارکت کنند و با همکاری دهیاران و شهرداران برای توسعه و آبادانی منطقه سعی و تلاش کنند.

ملانوری گفت: طرح احیاگران آبادی در روستاهای رفسنجان در حال اجرا است و دهیاران به‌عنوان رئیس شوراهای اقتصاد مقاومتی در این طرح ایفای نقش کنند و باید اهداف طرح شامل جلوگیری از مهاجرت روستاییان و ایجاد اشتغال و درآمدزایی و تولید ثروت جدی گرفته شود.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: علاوه بر اینها تجلیل از احیاگران آبادی که با ایجاد اشتغال موجب روشن نگهداشتن چراغ روستاها شده، ارائه طرح‌هایی که قابلیت اجرایی دارند و توسعه و ترویج فرهنگ بومی از اهداف اصلی این طرح به‌شمار می‌روند.

ملانوری بیان کرد: در بحث عمران روستایی و شهری همگرایی و همدلی بین مدیریت شهری و روستایی و مردم نیاز است و روستاها باید دانش‌محور شوند تا با حرکت دانش‌محوری رونق و توسعه روستاها و شهرها را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل نهادی به‌عنوان شورا به‌عنوان یکی از بندهای قانون اساسی و به‌عنوان یک اعتقاد شکل قانونی و ضابطه‌مند به‌خود گرفته است.

فرماندار رفسنجان گفت: رفسنجان شهرستانی با جمعیتی بالغ بر ۳۱۳ هزار نفر است که علاوه بر این جمعیت ۶۰ هزار نفری اتباع بیگانه هم در آن زندگی می‌کنند و این شهرستان دارای پنج شهرداری، ۱۴۱ دهیاری و هفت دهیار زن است.

وی بیان کرد: کار شوراهای اسلامی شهری و روستایی، ایجاد  شهر و روستایی سالم است و سالم‌بخشی این مناطق از لحاظ جسمی و روحی افراد است تا افراد با نشاط و روحیه مناسب در کنار هم با همدلی به زندگی ادامه دهند.

ملانوری گفت: باید آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و دیگر موارد ناهنجار در جامعه کاهش یابد تا شهر و روستا سالم باشد.


 

 

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :