آغاز طرح سالم سازی مناطق گردشگری رفسنجان /دستگیری ۱۸ نفر از مخلان امنیت

  • شناسه خبر: 34155
آغاز طرح سالم سازی مناطق گردشگری رفسنجان /دستگیری ۱۸ نفر از مخلان امنیت

فرمانده انتظامی رفسنجان از آغاز طرح سالم سازی مناطق گردشگری رفسنجان  و دستگیری ۱۸نفر از مخلان امنیت خبر داد.

فرمانده انتظامی رفسنجان از آغاز طرح سالم سازی مناطق گردشگری رفسنجان  و دستگیری ۱۸نفر از مخلان امنیت خبر داد.

به گزارش “ روراستی” نصرالله عباسی فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به خبر فوق افزود: یکی ازمولفه های جذب گردشگر در جامعه تامین امنیت مسافران بوده و امنیت مناطق تفریحی و گردشگری جز با همکاری و مشارکت خود مردم تامین نخواهد شد.

وی از آغاز طرح سالم سازی مناطق گردشگری در رفسنجان خبر داد و تصریح کرد: از روز جمعه این طرح در دو منطقه دره در و راویز با حضور اکیپهای یگان امداد و پلیس اطلاعات آغاز و دستاوردهای این طرح دستگیری و بازداشت ۱۸ نفر از مخلان نظم و امنیت، توقیف ۷دستگاه خودرو و کشف چندین قبضه سلاح سرد بوده که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده است.

فرمانده انتظامی رفسنجان هدف از اجرای این طرح را پیشگیری و کاهش جرائم و آسیب ها و ایجاد فضای امن برای مسافران و گردشگران دانست و بیان داشت: با بهره گیری از ظرفیت های درون سازمانی تلاش می شود که زمینه برای تسهیل در اجرای ماموریت از سوی رده های حاضر در طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی فراهم شود.
وی در ادامه با تاکید بر جلب مشارکت و حمایت مراکز برون سازمانی از مجریان طرح ابراز کرد: همه سازمان ها و نهاد های متولی باید در ارتقای سطح آگاهی مسافران نسبت به جرائم و آسیب های اجتماعی تلاش کنند.
عباسی خاطرنشان کرد: تقویت فضای اسلامی و معنوی در مناطق گردشگری رفسنجان و تفرجگاه ها از اهداف پلیس در اجرای این طرح است  و مسافران باید موازین شرعی و اخلاقی را در مناطق گردشگری رعایت کنند.
وی با اشاره به استقرار اکیپهای ویژه پلیس به ویژه در روزهای تعطیل در مناطق گردشگری به منظور تامین امنیت مسافران اضافه کرد: طرح سالم سازی مناطق گردشگری آغاز و به یاری خدا مداومت خواهد داشت.
وی همچنین یادآور شد: در این طرح از ظرفیت پلیس افتخاری و نیروی مقاومت بسیج نیز استفاده خواهد شد.
فرمانده نتظامی رفسنجان در ادامه به رویکرد فرهنگی و اجتماعی پلیس در اجرای طرح سالم سازی نقاط گردشگری شاره کرد و گفت: رویکرد پلیس جامعه محور است و از این رو توجه به اعتقادات و باورهای دینی و ارزش های اسلامی مبنای ماموریت های این نیرو است.
فرمانده انتظامی رفسنجان ضمن تاکید بر رعایت هنجار و ارزش های اسلامی و اخلاقی از سوی مسافران تاکید کرد: کسانی که موازین اسلامی و اخلاقی را رعایت نکنند با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

این مقام انتظامی از همکاری پایگاه مقاومت بسیج و مردم در اجرای بهتر طرح تقدیر و تشکر کرد و بیان کرد: مردم هرگونه موارد ناامنی را با شماره ۱۱۰ و نقطه نظارت و یا تقدیر از ماموران عمل کننده در طرح را با شماره ۱۹۷ در میان بگذارند تا با همکاری هم با تامین امنیت مناطق گردشگری رفسنجان به امن ترین منطقه گردشگری در کشور تبدیل گردد.
وی در پایان اظهار داشت: گستره چتر امنیتی پلیس فقط مختص به شهر نبوده و تلاش خواهیم نمود در جای جای رفسنجان حتی دورترین نقاط با اشراف اطلاعاتی و حضور فیزیکی امنیتی در خور شان مردم عزیز رفسنجان را تامین نماییم و این طرح همچنان ادامه دارد و به کسانی که بخواهند با اقدامات خلاف شئون اسلامی امنیت مردم را به مخاطره بیندازند هشدار می دهیم با شدت با آنان برخورد خواهد شد و پلیس با هیچ کس مماشات و تعارف ندارد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، آغاز، طرح
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    احسنت به نیروی انتظامی دیروز واقعا ارامش داشتیم