اجرای دومین طرح پاکسازی مناطق گردشگری رفسنجان

  • شناسه خبر: 34351
اجرای دومین طرح پاکسازی مناطق گردشگری رفسنجان

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان از اجرای دومین طرح پاکسازی مناطق گردشگری رفسنجان و رضایت گردشگران خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان از اجرای دومین طرح پاکسازی مناطق گردشگری رفسنجان  و رضایت گردشگران در این زمینه خبر داد.

به گزارش ” روراستی” با توجه به قول فرمانده انتظامی رفسنجان جهت تداوم طرح پاکسازی مناطق گردشگری که هفته قبل خبر آن از همین رسانه درج گردید، جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان در این زمینه اظهار کرد: بنا به تدابیر انجام شده جهت پاکسازی مناطق گردشگری رفسنجان از لوث مزاحمین امروز نیز همچون هفته قبل با راه اندازی اکیپ های مختلف چندین نقطه گردشگری ازجمله سرچشمه، داوران، راویز و دره در طرح پاکسازی اجرا و تعدادی از مزاحمین و چندین دستگاه وسایل نقلیه توقیف گردید.
رضا خلیلی نژاد افزود: خوشبختانه اکثر مناطقی که مامورین طرح را اجرا نموده بودند تعداد افرادی که مخل نظم و امنیت گردشگران بودند بسیار کمتر شده بود و حتی در برخی مناطق همچون دره در حتی یک مورد هم گزارش نشد که این نشان می دهد جوانان به توصیه ها و هشدارهای پلیس توجه کرده و قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی در جهت امنیت و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و می طلبد مردم نیز با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری مضاعفی داشته باشند و هر گونه موارد ناامنی را با پلیس ۱۱۰در میان بگذارند.

خلیلی نژاد همچنین از همکاری مردم، دهیاران، شوراها و پایگاههای مقاومت بسیج در جهت اجرای بهتر طرح قدردانی کرد.

وی یادآور شد: این روزها گردشگران رضایت کامل خود را متوجه ماموران نیروی انتظامی می کنند و اذعان دارند که هر لحظه که احساس خطر کردیم پلیس را در چند قدمی یافتیم.

خلیلی نژاد با اشاره به ابراز رضایت مردم مبنی بر اینکه این روزها نیروی انتظامی رفسنجان فراتر از آن چه که وظایفش بود عمل کرده و با حضور مستمر و شبانه روزی در اماکن تفریحی و برقراری امنیت نشان داد که شایسته هر تقدیری است، متذکر شد: طی مصاحبه های خبرنگار ما از سایر گردشگرانی که در مناطق مختلف شهرستان رفسنجان حضور دارند عدم زیرساخت های گردشگری و خدمات رسانی مطلوب از جمله بیشترین انتقادات بود.

وی ادامه داد: اما نکته قابل توجه رضایتمندی همه این گردشگران از خدمات نیروی انتظامی و رفتار محترمانه و به دور از هرگونه حاشیه با مسافران بوده تا جایی که برخی از گردشگران تاکید بر درج ابراز رضایت و تشکر آن ها از نیروی انتظامی در رسانه های استان شدند.

این رسانه نیز ضمن تقدیر و تشکر از ماموران خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی از دیگر مسئولان خواستار همکاری بیش از پیش و تامین زیرساخت های گردشگری رفسنجان می باشد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، گردشگری، رضایت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :