فرهنگ جامعه با بخش خصوصی کنار نمی‌آید

  • شناسه خبر: 34921
فرهنگ جامعه با بخش خصوصی کنار نمی‌آید

رئیس دانشگاه علامه جعفری رفسنجان گفت: بخش خصوصی می‌تواند، مشکل مملکت را برطرف کند، اما فرهنگ جامعه با آن کنار نمی‌آید.

رئیس دانشگاه علامه جعفری رفسنجان گفت: بخش خصوصی می‌تواند، مشکل مملکت را برطرف کند، اما فرهنگ جامعه با آن کنار نمی‌آید.

به گزارش” روراستی” محمد اسدی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در محل دانشگاه علامه اظهار داشت: سال ۸۳ موافقت اصولی برای دانشگاه گرفتیم و با هفت نفر عضو هیأت مؤسس از بهمن ماه ۸۴ پذیرش دانشجو را آغاز کردیم.

وی از برنامه‌ریزی دانشگاه برای ۵ هزار نفر دانشجو یاد کرد و بیان داشت: در حال حاضر ۴۱ رشته در این دانشگاه تدریس می‌شود که ۶ رشته ارشد، ۲۲ رشته کارشناسی و ۱۲ رشته کاردانی است و تا  یک‌هزار و ۷۵۸ دانشجو پذیرش داشتیم.

اسدی با اشاره به اینکه تعداد زیادی اعضای هیأت‌ علمی داریم که شامل ۱۲۰ نفر پاره‌وقت و ۲۵ نفر تمام‌وقت است به همین دلیل هزینه سنگینی را متحمل می‌شویم، تصریح کرد: مؤسسه‌ها و تشکیلات مردمی و بخش خصوصی مانند تمام حوزه‌ها نیاز به حمایت دارند، اما فرهنگ جامعه با بخش خصوصی کنار نمی‌آید.

وی با بیان اینکه در مجموع فرهنگ جامعه از ایده‌ها و اهدافی که انسان در ذهن خود متصور بوده، جایی شکل بگیرد، فاصله زیادی گرفته است، افزود: با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، ما چندان راضی به تشکیل این مجموعه نیستیم، زیرا شاید نتوانیم، این مسیر را ادامه دهیم.

رئیس دانشگاه علامه جعفری رفسنجان با اشاره به اینکه بخش خصوصی می‌تواند، مشکل مملکت را برطرف کند، ابراز داشت: دولت توان مالی لازم را ندارد به همین دلیل همگی ما باید زیر پای بخش خصوصی فرش قرمز پهن کنیم.

 

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بخش، خصوصی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :