گردهمایی خبرنگاران رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 34964
گردهمایی خبرنگاران رفسنجان برگزار شد

گردهمایی خبرنگاران شهرستان رفسنجان با حضور جمعی از مدیران برگزار شد.

گردهمایی خبرنگاران شهرستان رفسنجان با حضور جمعی از مدیران برگزار شد.

به گزارش “روراستی” عصر دوشنبه با حضور جمعی از مدیران، گردهمایی خبرنگاران شهرستان رفسنجان در مؤسسه کاریابی مهارت برگزار شد.

ملانوری فرماندار رفسنجان در این گردهمایی با اشاره به اهمیت قلم و نوشته اظهار داشت: نوشته‌ای ارزشمند است که در جامعه بشری اثرگذار باشد و در روایات متعدد نیز به این مسأله تأکید شده است.

وی بیان داشت: عمده‌ترین مشکلات ما در حوزه اجتماعی بداخلاقی‌ها و آسیب‌هایی است که به‌دلیل جهل و نادانی پدید می‌آید، بنابراین کار خبرنگار به اندازه‌ای مهم است که جامعه را پیرامون این مسائل آگاهی ببخشد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه خبر باید به‌روز باشد، چرا که مردم علاقه‌مند به شنیدن اخبار هستند و رفتار خود را با اخبار روز تنظیم می‌کنند، افزود: خبری که مخابره می‌شود باید صحت و صداقت داشته باشد تا جامعه دچار گمراهی نشود.

ملانوری در ادامه با اشاره به مسائل شهرستان دانش، مدیریت بومی و همراهی تمام گروه‌ها را برای استفاده بهتر از منابع مهم دانست و تصریح کرد: همه کسانی که در جامعه اثرگذار هستند از جمله اصحاب رسانه باید کمک کنند تا در قالب مدیریت بومی بتوانیم به رشد و توسعه برسیم.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای هر طرح اگر به شکل بومی برنامه‌ریزی شود، راهی آسان‌تر، کم‌هزینه‌تر و سریع‌تر پیدا می‌شود تا با استفاده مطلوب از منابع به نتیجه برسیم.

فرماندار رفسنجان متذکر شد: خبرنگاران یک ظرفیت و سرمایه در جامعه هستند و جامعه خبرنگار را به عنوان یک مهره اصلی می‌داند.

 

مژده سرچشمه‌پور مشاور فرماندار و کارآفرین نمونه استان کرمان نیز در این جلسه بر فعال‌تر کردن اشتغال شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال پیرامون طرح‌ها راه‌هایی که برای فروش و صادرات محصولات وجود داشته باشد برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی از راه‌اندازی سایت خبری اشتغال شهرستان رفسنجان خبر داد.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، گردهمایی، خبرنگاران
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :