دانشگاه نباید درگیر جناح‌بازی باشد

  • شناسه خبر: 35807
دانشگاه نباید درگیر جناح‌بازی باشد

رئیس دانشگاه پیام‌نور رفسنجان گفت: دانشگاهی که درگیر جناح‌بازی باشد، محکوم به شکست است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور رفسنجان گفت: دانشگاهی که درگیر جناح‌بازی باشد، محکوم به شکست است.

به گزارش “روراستی” روح‌الله خلیلی‌نژاد امروز در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور رفسنجان اظهار داشت: پیام‌نور بزرگترین دانشگاه بین‌المللی و دولتی کشور است و مدرک این دانشگاه مدرک دانشگاه دولتی و بین‌المللی است.

وی عنوان کرد: این دانشگاه در ۷۹ کشور جهان مراکز واحد دارد که اگر دانشجویان بخواهند ادامه تحصیل دهند مدرک‌شان دارای ارزش و اعتبار است.

خلیلی‌نژاد ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور ظرفیت خوبی دارد و جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور است که از تلاش و اقدامات سیستم علمی پیام‌نور نشأت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در مدتی که در این دانشگاه هستیم، فراجناحی عمل کردیم و نگذاشتیم جناح بازی صورت گیرد چراکه دانشگاهی که درگیر کار جناح‌بازی است محکوم به شکست است و دانشجویان آن دانشگاه آینده‌ای نخواهند داشت.

رئیس دانشگاه پیام‌نور رفسنجان و قائم‌مقام دانشگاه پیام‌نور استان تهران تصریح کرد: دانشجویان قدر فرصت‌ها و جوانی خود را بدانند و از آن به خوبی استفاده کنند و جوانی خود را بیهوده هدر ندهند.

وی بیان کرد: رزق حلال و اهل مسجد و نماز اول‌وقت بودن در زندگی انسان تأثیرات خوبی دارد و در هر حال احترام به والدین از اهمیت زیادی برخوردار است که در زندگی باید مدنظر باشد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دانشگاه، درگیر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :