ادامه همکاری مدیران فعلی شهرداری منوط به تجربه و قابلیتشان است

  • شناسه خبر: 35928
ادامه همکاری مدیران فعلی شهرداری منوط به تجربه و قابلیتشان است

شهردار رفسنجان گفت: در مدیریت و اجرای اقدامات، تلفیقی از مدیریت را در شهر پیاده می‌کنیم نه صرفا مدیران غیربومی و نه مدیران بومی صرف، بلکه تلفیقی از تجربه نیروهای فعلی شهرداری که قابلیت ارتقا و رشد داشته باشند که در این راستا نیازمند آشنایی با رزومه و فعالیت مدیران فعلی هستیم. به گزارش “روراستی” محمدرضا […]

شهردار رفسنجان گفت: در مدیریت و اجرای اقدامات، تلفیقی از مدیریت را در شهر پیاده می‌کنیم نه صرفا مدیران غیربومی و نه مدیران بومی صرف، بلکه تلفیقی از تجربه نیروهای فعلی شهرداری که قابلیت ارتقا و رشد داشته باشند که در این راستا نیازمند آشنایی با رزومه و فعالیت مدیران فعلی هستیم.

به گزارش “روراستی” محمدرضا عظیمی‌زاده افزود: بنا به دعوت شورای اسلامی شهر رفسنجان به این شهر آمدم و امیدوارم اقدامات چهارساله دوره پنجم بتواند رضایت شهروندان رفسنجانی را جلب کند.

وی بیان داشت: بین شهرهای رفسنجان و یزد وجه‌تشابه‌هایی وجود دارد که می‌تواند دستمایه اقداماتی شود که منجر به توسعه شهر رفسنجان شود.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه زیرساخت‌های شهری رفسنجان باید تکمیل شود و ساماندهی فضای شهری به‌طور جدی در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد، ادامه داد: بحث ایجاد محیط شهر امن و پایدار مدنظر است.

عظیمی‌زاده تأکید کرد: رفسنجان از نظر خدمات شهری نیز باید از سطح متوسط به سطح مطلوب ارتقا یابد که نیازمند مشارکت شهروندان، اعضای شورای شهر و دستگاه‌های اداری و همچنین فعالیت مداوم کارکنان شهرداری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در مدیریت و اجرای اقدامات، تلفیقی از مدیریت را در شهر پیاده می‌کنیم نه صرفا مدیران غیربومی و نه مدیران بومی صرف، بلکه تلفیقی از تجربه نیروهای فعلی شهرداری که قابلیت ارتقا و رشد داشته باشند که در این راستا نیازمند آشنایی با رزومه و فعالیت مدیران فعلی هستیم.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،شهردارجدید،عظیم زاده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :