دانشگاه آزاد بر مبنای اخلاق، فرهنگ و علم تأسیس شد

  • شناسه خبر: 35964
دانشگاه آزاد بر مبنای اخلاق، فرهنگ و علم تأسیس شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان گفت: دانشگاه آزاد بر مبنای نهضت فرهنگی، اخلاقی و عملی تأسیس شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان گفت: دانشگاه آزاد بر مبنای نهضت فرهنگی، اخلاقی و عملی تأسیس شد.

به گزارش “روراستی“حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی صبح امروز در آیین تقدیر  و معارفه رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی  واحد رفسنجان با بیان اینکه نهضت وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) در درجه اول نهضت علمی، فرهنگی و اخلاقی بود و پیامبر فرمودند، من مبعوث شدم ارزش‌های انسانی را به نقطه اوج برسانم، افزود: نهضت سیدالشهداء هم فرهنگی، دینی و اخلاقی بود و در زیارات آن حضرت می‌خوانیم که نهضت امام حسین (ع) برای نجات بندگان از ضلالت و هلاکت بود.

وی با اشاره به نهضت امام راحل افزود: نهضت امام خمینی (ره) نهضت بزرگ فرهنگی و اخلاقی بود و ایشان فرمودند، «به عنایت الهی، این ملت انقلاب درونی و تحول نفسانی پیدا کرد و نظام جمهوری اسلامی حاکمیت یافت».

علیمرادی با بیان اینکه مجموعه دانشگاه آزاد بر  همین مبنا تاسیس شد و امام خمینی مهر تایید بر پیشنهاد تاسیس این دانشگاه زدند، تصریح کرد: با تایید فکری و مالی امام خمینی (ره) این دانشگاه در سطح کشور تاسیس شد و اکنون برازنده‌ترین و روشن‌ترین و آبادترین هم در زمینه مالی و معنوی دانشگاه آزاد است که به عنوان میوه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد رفسنجان جزو بهترین دانشگاه‌ها است، گفت: موسس این دانشگاه در رفسنجان یک عالم دینی حجت‌الاسلام هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان بود.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دانشگاه، آزاد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :