ضرورت ورود دانشگاه آزاد به سمت کارآفرینی

  • شناسه خبر: 35967
ضرورت ورود دانشگاه آزاد به سمت کارآفرینی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: تاکید ما بر این است که دانشگاه آزاد به سمت و سوی دانشگاه کارآفرین برود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: تاکید ما بر این است که دانشگاه آزاد به سمت و سوی دانشگاه کارآفرین برود.

به گزارش “روراستی“حمدالله منظری‌توکلی صبح امروز در آیین تقدیر و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تاکنون ۱۶۷ هزار فارغ‌التحصیل داشته است و در حال حاضر تعداد زیادی دانشجو در دانشگاه‌های آزاد استان مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با ۴۰۰ واحد در سطح کشور به ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مشغول است، تأکید کرد: دانشگاه‌ها باید تزکیه، تهذیب، خودسازی و فرهنگ را سرلوحه کار خود قرار دهند و یکی از وظایف دانشگاه تولید علم است چون علم اقتدار می‌آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان بیان داشت: دانشگاه‌ها دارای سه نسل هستند که هدف نسل اول دانشگاه انتقال علم و دانش بود، نسل دوم پژوهش محور بودند که باید حاصل پژوهش‌ها تبدیل به کار و ثروت شود و نسل سوم دانشگاه کارآفرین است که تاکید ما بر این است که دانشگاه آزاد به این سمت برود.

منظری‌توکلی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد باید بتواند فارغ‌التحصیلانش را به تولید و تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان تشویق و تربیت کند، تصریح کرد: دانشگاهیان باید در مراکز رشد علم خود را تبدیل به ثروت کنند و باید سمت و سوی دانشگاه آزاد به سمت مولد بودن و  تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان برود.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دانشگاه، کارآفرین
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :