تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری ۷۰۰ هزار یورویی در رفسنجان امضا شد

  • شناسه خبر: 36590
تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری ۷۰۰ هزار یورویی در رفسنجان امضا شد

تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری تولید لوازم مصرفی پزشکی توسط سرمایه‌گذار آلمانی در رفسنجان امضا شد.

تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری تولید لوازم مصرفی پزشکی توسط سرمایه‌گذار آلمانی در رفسنجان امضا شد.

به گزارش “روراستی” علیار اسکندری‌نسب سرپرست فرمانداری رفسنجان امروز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک سرمایه‌گذار آلمانی اظهار داشت: این سرمایه‌گذاری در زمینه تولید لوازم یکبار مصرف پزشکی است.

وی بیان داشت: همدلی و همراهی مسؤولان به‌ویژه امام جمعه این شهرستان که همواره سرمایه‌گذاران را پشتیبانی کرده است موجب می‌شود سرمایه‌گذاران انگیزه پیدا کنند و مسؤولان این شهرستان دست کسانی که یک ریال در این شهر سرمایه‌گذاری کنند را می‌بوسند.

سرپرست فرمانداری رفسنجان تصریح کرد: کارخانه تولید لوازم مصرفی پزشکی در منطقه ویژه اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۷۰۰ هزار یورو و اشتغالزایی ۵۰ نفر در مرحله اول ایجاد خواهد شد و طی مدت یک‌ماه آینده نقشه‌های اجرایی و ساختمانی این کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی انجام می‌شود.

اسکندری‌نسب با تأکید بر اینکه قید و بندهای منطقه ویژه در طول کار مطرح شود و باید با سرمایه‌گذار همکاری کنیم که دلسرد نشود، افزود: اول تعهدات خودمان را در قبال سرمایه‌گذاری که می‌خواهد در این شهر سرمایه‌گذاری کند انجام دهیم و سپس در طول انجام کار تعهدات آنها را بخواهیم.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به وضعیت اقتصادی کشور، استان و شهرستان باید کاری کنیم که اقتصادمان روی پای خود بایستد و از تلاطم‌هایی که وجود دارد نهراسد.

اسکندری‌نسب ادامه داد: اگر بتوانیم صنایع مادر را داشته باشیم از واردات دستمان بی‌نیاز خواهد بود و با تحریم‌ها و تهدیدهایی که از سوی دشمن می‌شود مقابله خواهیم کرد.

وی یادآور شد: تا خردادماه سال آینده نخستین تولیدات این کارخانه انجام  و به بازار عرضه می شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تفاهم نامه، امضا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :