سرطان سینه شایعترین سرطان در بین زنان

  • شناسه خبر: 3682
سرطان سینه شایعترین سرطان در بین زنان

مسئول بخش رادیولوژی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان گفت : سرطان سینه شایعترین سرطان در بین زنان است و خانمهایی که بالای 40 سال سن دارند برای معاینه  و تشخیص سرطان سینه حتما به  کلینیک تشخیص سرطان مراجعه کنند . به گزارش روراستی، دکتر جعفر احمدی در جمع خبرنگاران افزود : کلینیک تشخیص سرطان […]

مسئول بخش رادیولوژی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان گفت : سرطان سینه شایعترین سرطان در بین زنان است و خانمهایی که بالای 40 سال سن دارند برای معاینه  و تشخیص سرطان سینه حتما به  کلینیک تشخیص سرطان مراجعه کنند .

به گزارش روراستی، دکتر جعفر احمدی در جمع خبرنگاران افزود : کلینیک تشخیص سرطان سینه در مرکز بهداشت واقع در خیابان امام (ره) رفسنجان ، به بیماران ارائه خدمات می دهد به گونه ای که پس از معاینه ، افراد مشکوک که نیاز به درمان داشته باشند برای انجام تست ماموگرافی به بیمارستان علی ابن ابیطالب  ارجاع داده می شوند.

وی توصیه کرد : افرادی که بالای 40 سال سن دارند برای معاینه سرطان سینه به  کلینیک تشخیص سرطان مراجعه کنند و افراد زیر 40 سال نیز در صورت وجود سابقه سرطانهای سینه ، روده و تخمدان در خانواده هستند مراجعه کنند دکتر احمدی خاطر نشان کرد : افراد در زیر سن 40 سالگی بهتر است خود آزمایی انجام دهند و در صورت مشاهده توده غیر متعارف به کلینیک مراجعه نمایند.

وی در بخشی از سخنانش به دستگاه رادیولوژی و عکس برداری که اخیرا به بهره برداری رسید  گفت : دستگاه دیجیتال رادیولوژی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) در مدت زمان 10 ثانیه عکس از ناحیه درد یک بیمار را با کیفیت بالا گرفته و در همان لحظه پزشک متخصص در هرجای دنیا، می تواند عکس را از طریق اینترنت ببیند و تشخیص بیماری را نیز اعلام کند.
احمدی از مزایای دیگر این دستگاه تابش اشعه کم به بیمار ، کاهش هزینه های بیمارستانی و نیازنداشتن به فیلم برشمرد و افزود : این دستگاه توسط خیر آقای محمدی  خریداری شده است  و در آینده نزدیک نظیر همین دستگاه در بیمارستان مرادی راه اندازی خواهد شد.

برچسب ها:
رادیولوژی رفسنجان روراستی سرطان سینه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :