افزایش ۶۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در رفسنجان

  • شناسه خبر: 37351
افزایش ۶۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در رفسنجان

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: طی ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش کشفیات کالای قاچاق داشتیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: طی ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش کشفیات کالای قاچاق داشتیم.

به گزارش “روراستی“رضا خلیلی‌نژاد روز دوشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: بحث قاچاق کالا موضوعی است که سال‌های سال است که دولت با آن درگیر است و به تولید داخلی ما ضربه می‌زند، اگر همه ما دست به دست یکدیگر ندهیم، هم در بحث تولید هم اشتغال دچار مشکل می‌شویم، اگر هر ارگانی به وظیفه خود عمل نکند به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تلاش شبانه‌روزی در زمینه مبارزه با کالای قاچاق دارد، افزود: در کشفیات پلیس آگاهی در زمینه کالاهای قاچاق شهرستان در ۶ ماه اول سال ۹۵ تعداد پرونده‌های متشکله ۴۵ فقره به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که شامل هشت دستگاه موتورسیکلت به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان، کشف فرآورده‌های دخانی ۲۵۰ پاکت تنباکو به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان و ۲۰ میلیون تومان سیگار، برنج، داروهای گیاهی و … بوده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان ادامه داد: در سال ۹۶ اقدامات را دوچندان کردیم و با افزایش نیرو ۷۲ فقره پرونده با ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل شد که در مواردی از قبیل موتورسیکلت، کود و سم، خودروی فراری، فرآورده‌های دخانی، برنج قاچاق که امسال ۲۴ برابر سال گذشته بوده، داروهای انسانی و حیوانی، جرثقیل و … بوده است.

خلیلی‌نژاد با مقایسه کشفیات امسال نسبت به سال گذشته عنوان کرد: سال ۹۶ نسبت به سال گذشته تشکیل پرونده‌ها ۲۷ فقره افزایش داشته است و ۶۰ درصد افزایش کشفیات داشتیم که در کشف موتورسیکلت ۲۰ درصد، سیگار چهار برابر و … بوده، آنچه مهم است در رفسنجان باید با همکاری پلیس آگاهی ماهانه از مراکز فرآورده‌های نفتی بازدید به عمل آید تا جلوی قاچاق سوخت گرفته شود و سایر ارگان‌ها نیز از جمله معاونت غذا و دارو و … نسبت به کالاهای قاچاق رصد کنند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، قاچاق، کالا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :