خدمت به قشر محروم با روحیه جهادی انجام شود

  • شناسه خبر: 37355
خدمت به قشر محروم با روحیه جهادی انجام شود

امام جمعه رفسنجان گفت: باید خدمت به قشر ضعیف، فقیر و محروم جامعه که اساس و بنای نظام جمهوری اسلامی هستند، صادقانه و با روحیه جهادی انجام شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: باید خدمت به قشر ضعیف، فقیر و محروم جامعه که اساس و بنای نظام جمهوری اسلامی هستند، صادقانه و با روحیه جهادی انجام شود.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: کسانی که عمل صالح و خدمت صادقانه انجام داده باشند، خداوند اجر آن‌ها را ضایع نمی‌کند به ویژه خدمت به بندگانی که استحقاق خدمت دارند، هیچ‌گاه تضییع نمی‌شود.

وی بیان داشت: باید خدمت به قشر ضعیف، فقیر و محروم جامعه که اساس و بنای نظام جمهوری اسلامی هستند، صادقانه و با روحیه جهادی انجام شود، کار برای این قشر برای خداوند است، زیرا صدقه قبل از اینکه به دست افراد برسد به دست خدا می‌رسد.

رمضانی‌پور با قدردانی از خدمات رئیس سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رفسنجان افزود: این مجموعه بخش عظیمی از کار رسیدگی به فقرا را انجام می‌دهد بر همین اساس تلاش افرادی که توجه به امر رسیدگی به نیاز محرومان دارند، قابل تقدیر است.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: کمیته امداد جایگاه بزرگی است که در بحث جمع‌آوری زکات و کفارات، جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری و … میدان‌دار بوده و کمک‌های زیادی به محرومان حتی افراد غیر زیرپوشش خود ارائه کرده است.

رمضانی‌پور عنوان کرد: نیروهای توانمندی در رفسنجان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد، مدیریت جدید کمیته باید در خدمت فقرا باشد و اجازه ندهد، دردی بر دل محرومان و فقرا گذاشته شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در بین زلزله‌زدگان کرمانشاه اذعان داشت: در واقع رهبری برای همین قشر آسیب‌دیده است و با رفتن ایشان در میان مردم، مسؤولان نظام باید حساب کار خود را بکنند.

رمضانی‌پور با اشاره به اینکه رسیدگی به فقرا از توصیه‌های اکید ائمه اطهار (ع) است، خاطرنشان کرد: شب و روز را باید برای فقرا و محرومان گذاشت و رضای خدا را بر اضافه‌کار ارجح دانست.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خدمت، جهادی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :