مدیرانی که فقط وقت اداری جواب می‌دهند

  • شناسه خبر: 37926
مدیرانی که فقط وقت اداری جواب می‌دهند

مدیرانی که به جای آماده‌بودن برای پاسخگویی در هر زمان خبرنگاران را به مصاحبه در وقت اداری دعوت می‌کنند.

مدیرانی که به جای آماده‌بودن برای پاسخگویی در هر زمان خبرنگاران را به مصاحبه در وقت اداری دعوت می‌کنند.

به گزارش”روراستی” مطالبه‌گری خصلتی است که اگر هر شخصی به‌حق داشته باشد بسیاری از مشکلات برطرف و بسیاری از مدیران بیخیال نسبت به مشکلات را از خواب بیدار می‌کند.

مدت‌هاست عدم مطالبه‌گربودن مردم رفسنجان به واسطه خوی خیّری‌شان مطرح است و اینکه سال‌هاست تمام نیازهای زیرساختی شهرستان از پول خیران تأمین شده همواره یادآوری می‌شود.

مردم اکنون چالشی با عنوان خشکسالی دارند که برای برطرف‌شدن آن نزولات آسمانی را می‌طلبد و کمی استغفار، مطالبه‌گری هم راهکار دیگری است که از سوی مردم باید به نحوی به گوش مسؤولان از رده پایین تا بالاتر برسد و چه واسطه‌ای بهتر و مخلص‌تر از رسانه‌ها که همیشه دنبال گرفتن حق مردم بودند در حالی که هیچ‌کس حرفی از حق خبرنگاران نمی‌زند.

این روزها شاهد زلزله در استان هستیم و هر آن امکان دارد این میهمان ناخوانده و خانمان برانداز سراغ شهر  و دیار ما هم بیاید و البته دور از انتظار نیست چراکه گسلی زیر پوست این شهرستان وجود دارد که در صورت فعال شدن خساراتی هم خواهد داشت و البته زلزله‌های اخیر که در استان رخ داده این شهرستان را هم تهدید کرده و گواه آن ترک‌هایی است که بر پیکر برخی ساختمان‌ها در شهر و روستاها خورده است.

اما در این میان خبرنگاری که برای پیگیری مطالبات مردمی با یکی از اعضای ستاد بحران شهرستان ارتباط برقرار می‌کند چرا باید با برخورد سرد این عضو خانواده دوست مواجه شود و در پاسخ به این سوالش که «با توجه به زلزله‌های اخیر در استان و تهدید شهرستان رفسنجان برای مقاوم‌سازی منازل مسکونی در روستاها چاره‌ای اندیشیده شده و اگر چاره‌اندیشی شده است در چه مرحله‌ای هستیم و شرایط را اعلام کنید تا مردم امیدوارتر شوند» باید جوابی به این صورت که «چرا الان زنگ زدی وقت اداری زنگ بزن یا حضوری بیا، مواجه شود»؟.

مگر مدیران ما نباید همواره پاسخگو باشند در  حالی که پاسخ این سؤال چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشید.

فصل زمستان هم در راه است و از دو روز گذشته شاهد بارش باران هم  بودیم که می‌طلبد مدیران ما بیشتر از آنچه در توان دارند به فکر باشند و برای مدیریت بحران‌هایی از قبیل سیل که سال گذشته همه را غافل‌گیر کرد و خساراتی هم بر جای گذاشت، برنامه بریزند.

و این تماس خبرنگار ما با مدیر مربوطه در حالی برقرار شد که ستاد بحران استان در همان ساعت تشکیل شده بود و اعضا به نوبت در مورد برنامه‌ریزی‌های مربوط به حوزه خود ارائه مطلب می‌کردند.

 این قبیل مدیران هستند که همه چیز را به زمان بحران موکول می کنند.

انتهای پیام/بمی نژاد

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مدیران، اداری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :