فتنه اخیر اغتشاش‌گران با درایت مسؤولان و رهبری برچیده شد

  • شناسه خبر: 38100
فتنه اخیر اغتشاش‌گران با درایت مسؤولان و رهبری برچیده شد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه اخیر اغتشاش‌گران با درایت مسؤولان و رهبری برچیده شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه اخیر اغتشاش‌گران با درایت مسؤولان و رهبری برچیده شد.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام محمدحسین احمدی‌شاهرودی عصر جمعه در نخستین سالگرد آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و گرامیداشت ششمین سالگرد ارتحال حاج‌شیخ محمد هاشمیان در مسجد جامع شهر رفسنجان اظهار کرد: این دو شخصیت بزرگ هر دو از مبارزان اولیه بودند و همراه با امام مبارزه انقلابی را آغاز کردند و بر این عهد و پیمانشان در راه انقلاب و برقراری حکومت اسلامی وفادار بودند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: خداوند در مورد مومنان راستین و درستکار دو وعده داده است، وعده اول عبارت از ایجاد محبت و برقراری محبت مومنان در بین مردم است و در سوره مریم آیه ۹۶ خداوند وعده می‌دهد که محبت مومنان را در دل مردم قرار دهد و آنها را در دل مردم عزیز و با عزت بگرداند.

احمدی‌شاهرودی بیان کرد: وعده دوم خداوند در مورد مومنان این است که خداوند وعده دفاع از مومنان را داده و از انسان‌های شایسته و درستکار در مقابل بدکاران و دشمنانشان حمایت و پشتیبانی می‌کند.

وی تصریح کرد: هاشمی‌رفسنجانی در سال ۱۳۱۳ در روستای بهرمان از توابع رفسنجان متولد شد و در ۱۴ سالگی در سال ۱۳۲۷ برای تحصیل علوم دینی به قم هجرت کرد در سن ۱۶ سالگی کتاب ارزشمند ضد استعماری «سرگذشت فلسطین» را نوشت، در سن ۲۳ سالگی در سال ۱۳۳۵ نشریه «مکتب تشیع» را پایه‌گذاری کرد و در سال ۱۳۴۵ کتاب «زندگی امیرکبیر» را منتشر می‌کند و با همکاری شهید باهنر هم کتاب «جهانی در عصر بعثت» را می‌نویسد که در حوزه‌های علمیه یکی از دروس است.

احمدی‌شاهرودی افزود: رفسنجانی همراه با مبارزان و امام مبارزات را آغاز می‌کند و از جان و مال خود در راه انفلاب گذشت و تکیه‌گاه مبارزان بود، امام پس از آزادی وی، او را به عنوان عضو شورای انقلاب برمی‌گزیند و در واقع هسته اولیه این شورا با آیت‌الله مطهری، آیت‌الله بهشتی، شهید باهنر و آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و آیت‌الله موسوی‌اردبیلی تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است و بزرگترین مسؤولیت بعد انقلاب رئیس جمهوری وی بود و شخصیت وی مورد اعتماد مردم بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: فتنه اخیر اغتشاش‌گران با درایت مسؤولان و رهبری برچیده شد.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،فتنه،اخیر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند رفسنجان

    نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری!!!! مردم رفسنجان و استان کرمان سه تا نماینده دارند در مجلس خبرگان رهبری.... اینم از احترام به رای مردم....