امروز شاهد انزوای آمریکا هستیم/ امیدبستن به آمریکا یعنی خسارت محض امام

  • شناسه خبر: 38176
امروز شاهد انزوای آمریکا هستیم/ امیدبستن به آمریکا یعنی خسارت محض امام

امام جمعه رفسنجان گفت: امیدبستن به آمریکا یعنی خسارت محض و خدا را شاکریم که دولت به این باور رسیده‌ است

امام جمعه رفسنجان گفت: امیدبستن به آمریکا یعنی خسارت محض و خدا را شاکریم که دولت به این باور رسیده‌ است.
به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر رفسنجان با حضور پیکر پاک شهید خراسانی اظهار داشت: بارش باران رحمت الهی بستگی به اعمال و دعاهای ما دارد و باید از گناهان فاصله بگیریم و در مسیر بندگی خدا گام برداریم تا خشم خدا را به وجود نیاوریم.
وی بیان داشت: پیامبر(ص) فرمودند« سه گروه هستند که روز قیامت شفاعت می‌کنند و خداوند شفاعت آنها را می‌پذیرد؛ انبیا(ع)، علما و شهدا این سه گروه هستند».
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه باید راه شهدا ادامه پیدا کند تا زمینه شفاعت آنها برای ما فراهم شود ادامه داد: همه باید خودمان را مدیون شهدا بدانیم. شهید خراسانی بیش از ۲۹ سال از زمان شهادتش می‌گذرد در این سالها بر پدر و مادر این شهید چه گذشت و اگرچه پدرشهید بیش از ده سال پیش به فرزندش پیوست اما انتظار زیادی کشید، شهدا با دادن خون خود برای مملکت امنیت، صلابت و اقتدار ایجاد کردند.
رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: شهدا همه به اسلام و دین خدمت کردند و جان خود را دادند و اگر امروز هم نیاز باشد همین بسیجیان و سربازان مخلص جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم می‌کنند.
وی با اشاره به رحلت حجت‌الاسلام سلطانمرادی تصریح کرد: باید قدر این عالمان با بصیرت را بدانیم.
خطیب جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه‌ها به برخی مناسبت‌های هفته پیش روی اشاره و ابراز کرد: تشکیل شورای انقلاب در سال ۵۷ در چنین روزی انجام شد و امام(ره) در پاریس دستور تشکیل این شورا را دادند تا زمینه دولت موقت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شود.
وی عنوان کرد: ۲۶ دی‌ماه زمینه فرار شاه فراهم شد اما امام راحل خیلی بلندنظر و دوراندیش بودند و اگر آن روزها فرمودند« شاه باید برود» پس از ده سال محقق شد و امروز هم اگر رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند« اسرائیل دیگر وجود ندارد» و این محقق خواهد شد و اینکه ایشان می‌فرمایند« من به آینده و به جوانان این مرز وبوم امیدوارم »این یک حقیقت و باور است و همه ما باید این مهم را نوید و بشارت بدانیم.
رمضانی‌پور بر خدمت خوب تأکید کرد و گفت: همه باید در هر شغلی که هستند نسبت به انجام کار خالصانه دقت کنند حتی والدین هم در تربیت فرزندان خود خوب کار کنند.
وی اظهار کرد: ملت ما چهل سال این انقلاب را نگه داشتند و باید برای نسل جوان کار کنیم تا آنها هم این نظام و انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش یرسانند.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به توطئه‌های آمریکا که همواره ناکام مانده افزود: آمریکا نه اینکه این روزها سرشان به سنگ خورده بلکه خودشان به سنگ خوردند و ما باید با روحیه و کار جهادی و انقلابی همواره دشمن را دور برانیم. در این زمان ما شاهد انزوای آمریکا در مجامع بین‌الملی هستیم و امیدبستن به آمریکا یعنی خسارت محض و خدا را شاکریم که دولت به این باور رسیده‌ است.
رمضانی‌پوربا اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم توضیح داد: ایشان شبکه مثلث شرارت شامل استکبار، دولت‌هایی که مدعی اسلام هستند و منافقان در ضلع دیگر عامل فتنه اخیر دانستند و بر پاسخ‌دادن به مطالبه به‌حق مردم تأکید کردند.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :