تفکر بسیجی را باید زنده کنیم

  • شناسه خبر: 38189
تفکر بسیجی را باید زنده کنیم

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان گفت: : باید برای زنده‌شدن تفکر بسیجی راهکار تعریف کنیم تا به دهه ۶۰ برگردیم و جوانان ما راه جوانان آن دهه را پیش بگیرند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان گفت: : باید برای زنده‌شدن تفکر بسیجی راهکار تعریف کنیم تا به دهه ۶۰ برگردیم و جوانان ما راه جوانان آن دهه را پیش بگیرند.
به گزارش “روراستی“محمدرضا باقری امروز در نشست با اعضای بسیج ادارات شهرستان اظهار داشت: فرهنگ بسیجی تفکری است که اگر در جامعه مانند زمان جنگ جاری باشد بسیاری از مشکلاتی که در جامعه با آن مواجه هستیم، برطرف می‌شود.
وی بیان داشت: بسیجیان آن دوران بچه‌های کم سن و سالی بودند که به فرمان حضرت امام(ره) به جبهه رفتندو فرماندهان بزرگ جنگ سن آنها کمتر از ۳۰ سال بود و سرداران بزرگی که از افتخارات رفسنجان هستند از همان بسیجیان کم سن و سال بودند.
باقری با اشاره به اینکه شهرستان رفسنجان ۹۴۰ شهید تقدیم انقلاب واسلام کرده است، افزود: این حاکی از جاری‌بودن تفکر بسیجی در بین جوانان این شهرستان است.
وی تأکید کرد: مهم فرهنگ بسیجی که فرهنگ ایثار وازخودگذشتگی است، اما متأسفانه طی سال‌های گذشته فرهنگ یک مقداری به حاشیه رانده شده و می‌طلبد بسیج ادارات این تفکر و فرهنگ را زنده کند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان عنوان کرد: از افتخارات استان کرمان این است که ۲۲ نفر از معاونان و بخشداران بسیجیی و فرزند شهید هستند.
وی خاطرنشان کرد: باید برای زنده‌شدن تفکر بسیجی راهکار تعریف کنیم تا به دهه ۶۰ برگردیم و جوانان ما راه جوانان آن دهه را پیش بگیرند.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،باقری،معاون،سیاسی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • وحيد

    سلام ضمن تشکر از آقای باقری که میخوان تفکر بسیجی رو زنده کنند. ایشون لطفا جواب بدن که چرا پنجره پایگاه مسجد النبی رو به بهانه سوفال نمودن مسدود کردند و تابلو پایگاه رو هم بردیدند و آوردند پایین آیا این زنده کردن تفکر بسیجیه؟!!!!!