کسی که سابقه محکومیت دارد ،به عنوان مدیر کل ارشاد کرمان انتخاب کردند

  • شناسه خبر: 3819
کسی که سابقه محکومیت دارد ،به عنوان مدیر کل ارشاد کرمان انتخاب کردند

به گزارش روراستی،متأسفانه هم اکنون افرادی که دارای سابقه محکومیت در دادگاه به ویژه دادگاه های خاص هستند به عنوان مدیرکل استان انتخاب شدند که قطعا این اقدام وهن مقام و جایگاه و وهن این وزارتخانه است. به دنبال  قطعیت معرفی فردی به عنوان  مدیر کل ارشاد استان کرمان و اعتراضات گسترده دلسوزان فرهنگ و […]

به گزارش روراستی،متأسفانه هم اکنون افرادی که دارای سابقه محکومیت در دادگاه به ویژه دادگاه های خاص هستند به عنوان مدیرکل استان انتخاب شدند که قطعا این اقدام وهن مقام و جایگاه و وهن این وزارتخانه است.

به دنبال  قطعیت معرفی فردی به عنوان  مدیر کل ارشاد استان کرمان و اعتراضات گسترده دلسوزان فرهنگ و هنر استان ،دکتر زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نشست علنی روز گذشته به شدت نسبت به این انتصاب بدون در نظر گرفتن مصلحت نظام و استان  اعتراض کرد.

در حالی سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر تودیع و معارفه مدیران کل جدید و سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را روی خروجی خود قرار داده بود که  بعد از ظهر امروز با ارسال پیامکی ،لغو مراسم را اعلام کرده است.

اگر چه انتخاب و تغییرات حق دولت است ولی باید به نحوی در این مسیر گام بردارند که علاوه بر رعایت حرمت فرد معرفی شده ،شان و جایگاه مدیران سابق نیز حفظ شود.

اینکه فردی دارای  سابقه محکومیت در دادگاه  های خاص  است ، می تواند پرچم دار عدالت و دفاع از ارزش ها باشد سوالی است که تصمیم گیران باید پاسخ بدهند .

و دیگر اینکه انتظار است دستگاهای نظارتی ضمن بررسی دقیق سوابق افراد قبل از به وجود آمدن  اینگونه مسائل  عمل کنند .

 از طرفی  اقدام به موقع دکترزاهدی  به جهت  جلوگیری از معرفی فردی با  سابقه محکومیت  به عنوان مدیر  کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی استان و همچنین تدبیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی   قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدمهدی زاهدی در نشست علنی سه شنبه 6 اسفند ماه مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از وزیر ارشاد انتظار داریم تا نظارت بر رسانه ها و مطبوعات را جدی تر و بیشتر در دستور کار خود قرار دهد زیرا اخیرا مطالبی خلاف شئونات و باورهای اعتقادی مسلمانان از جمله زیرسؤال بردن موضوع قصاص، زیر سؤال بردن چادر، دفاع از بهائیت و جسارت به حضرت زهرا(س) به چاپ رسیده است از این رو انتظار ما از وزیر این است تا برای جلوگیری از چاپ شدن مطالب سخیف نظارت جدی و برخورد لازم را انجام دهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در انتصابات استانی خود توجه لازم را داشته باشد، افزود: متأسفانه هم اکنون افرادی که دارای سابقه محکومیت در دادگاه به ویژه دادگاه های خاص هستند به عنوان مدیرکل استان انتخاب شدند که قطعا این اقدام وهن مقام و جایگاه و وهن این وزارتخانه است.

سعید زاده

منبع:هلیل

برچسب ها:
ارشاد تودیع رفسنجان روراستی معارفه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :