فریبی به نام امنیت در فضای مجازی/ آیا چیزی به نام امنیت در پیام رسان های خارجی وجود دارد؟

  • شناسه خبر: 38192
فریبی به نام امنیت در فضای مجازی/ آیا چیزی به نام امنیت در پیام رسان های خارجی وجود دارد؟

آیا چیزی به نام امنیت در پیام رسان های خارجی وجود دارد؟

آیا چیزی به نام امنیت در پیام رسان های خارجی وجود دارد؟

به گزارش “روراستی” اخیرا که تلگرام فیلتر شده بود و تبلیغاتی در مورد پیام رسان های داخلی شده بود،عده ای از داخل و خارج فریاد می کشیدند که پیام رسان های داخلی امنیت ندارند و دائم مردم را از ورود به این پیام رسان ها منع می کردند.برفرض که پیام رسان های داخلی امنیت نداشته باشند خب آیا حجم بی امنیتی و جاسوسی پیام رسان های داخلی بیشتر از بی امنیتی خارجی است؟اصولا اصلا در پیام رسان های خارجی چیزی به نام امنیت وجود خارجی دارد؟
مدیر روسی تلگرام می گوید: این نرم افزار هیچ درآمدی برای او ندارد و عده ای غربگرا و سرسپرده هم حرف او را تکرار می کنند. کدام عاقلی قبول می کند که این حجم وسیع کاربران در تلگرام برای رضای خدا باشد؟ بدون هیچ چشم داشتی درآمد سرسام آور تلگرام از طریق فروش اطلاعات کارابران این پیام رسان است دقیقا مثل اینستاگرام. البته در اینستاگرام همه می دانند که جاسوسی است و صراحتا این را می گویند ولی در تلگرام کاملا مخفی و سری این پروژه را ادامه می دهند. فکر می کنید دشمن چطور کشور ما را آنالیز میـکند؟چطور می فهمد که چه چیزی مناسب مردم ایران است؟بله؛با رصد کردن تفکرات مسئولین و فرزندان آنها.
مسئولین مربوطه هرچه زودتر باید فکری برای این معضل جدی بکنند.کشور از همه ی جهات محاصره شده و قرار است ضربه ی نهایی به کشور زده شود.تلگرام در آینده برنامه های متعددی برای کاربران خود دارد که در آن زمان همه میفهمند فریب امنیت چقدر مضحک بود. اولین برنامه این است که تلگرام دیگر قابل فیلتر نباشد و دیگر هیچکس نتواند حتی در مواقع اضطرار آن را فیلتر کند در نتیجه امنیت ملی به شکل خطرناکی زیرسوال میرود.دومین قدم آنها اضافه کردن امکاناتی در تلگرام است که هرکسی بتواند به راحتی و بدون اینکه حتی اسمش مشخص شود پول را در هر کجای دنیا جا به جا کند در این صورت چه بلایی بر سر ارز و اعتبار پولی کشور خواهد آمد؟حتی کمترین سرنخی هم از خارج کننده ی ارز ندارند.برای اینکه دست حکومت ها به طور کامل بسته شود و حتی با قطع کامل اینترنت هم نتوانند جلوی این کار را بگیرند،طرح اینترنت ماهواره ای را پیشنهاد کردند و گفتند که در چند سال آینده آن را به راه خواهند انداخت جالبتر اینکه می گویند اول برای کشورهایی که زیرساخت های خوبی ندارند این امکانات را فراهم می کنیم.حتما این کارشان هم از باب دلسوزی و کمک به مردم این کشورهاست!!
البته این را هم بگویم که هیچ کدام از مسئولین عین خیال شان نخواهد بود تا وقتی که این فاجعه در کشور رخ دهد و آن وقت است که کاسه ی چه کنم چه کنم به دست شان بگیرند.واقعا شورای امنیت در جلسات شان چه مسائلی را بررسی می کنند؟خطرهای جدی و تدریجی را دریابند.خیانت های بزرگی در راه است باید کاری کرد.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،امنیت،فضای مجازی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :