جذب ۳۲ میلیارد تومان اعتبار از خیّران رفسنجان در حوزه سلامت

  • شناسه خبر: 38196
جذب ۳۲ میلیارد تومان اعتبار از خیّران رفسنجان در حوزه سلامت

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: خیّران رفسنجان ۳۲ میلیارد تومان در حوزه سلامت مشارکت داشتند

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: خیّران رفسنجان ۳۲ میلیارد تومان در حوزه سلامت مشارکت داشتند.
به گزارش”روراستی” علی اسماعیلی‌ندیمی اظهار داشت: در چهارسال گذشته اقدامات خوبی در دانشگاه رفسنجان انجام شده است و با توجه به کمبود منابع در بخش‌ ساخت و سازها بیشترین فشارها را متحمل شدیم و هنوز ساختارهای درستی نداریم.
وی بیان داشت: بیمارستان علی‌بن ابیطالب(ع) بیش از ۳۰ سال قدمت دارد و ساخت و سازهایی در این بیمارستان صورت گرفته است.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه حدود دوهزار و ۲۰۰ نفر دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، ادامه داد: ۱۸۷ نفر عضو هیأت‌علمی، حدود سه هزار نفر کارمند، پنج دانشکده، چهار بیمارستان، ۱۶ پایگاه اورژانس و سه پایگاه اورژانس شهری، یک پایگاه اورژانس روستایی، سه مرکز شبانه‌روزی، ۳۲ مرکز خدمات جامع سلامت و ۸۹ خانه بهداشت زیرمجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی هستند.
وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد جمعیت وارد سامانه سیب شده است، تصریح کرد: تعداد اتباع افغانستانی زیرپوشش ما بیش از ۵۰ هزار نفر است و سه مرکز بهداشت اختصاصی به اتباع به علاوه همه بیمارستان‌ها به اتباع خدمات ارائه می‌کنند.
وی ادامه داد: تمام مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی ما خدمات دندانپزشکی می‌دهند و بزرگترین کوهورت کشوری در دانشگاه ما در حال انجام استضمن اینکه از سال ۹۴ با صنعت ارتباط برقرار کردیم و کوهورت کارکنان مس سرچشمه را اداره می‌کنیم.
اسماعیلی ندیمی از ساماندهی کوهورت افاغنه یادکرد و افزود: یکی از مناطق پرجمعیت از نظر اتباع هستیم و این کوهورت اجرایی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در طی این چهار سال دانشکده بهداشت و پیراپزشکی را راه اندازی کردیم و چندین رشته کارشناسی ارشد و دستیاری به رشته‌های دانشگاه افزوده شده است.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان ابراز داشت: در حوزه مشارکت‌های مردمی، مردم رفسنجان سرآمد هستند و در این سال‌ها بیش از ۳۲ میلیارد تومان از خیّران در حوزه سلامت جذب کردیم.
وی به حوزه توسعه اشاره و بیان کرد: از سال ۹۲ تا پایان سال ۹۶، ۳۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است.
ندیمی عنوان کرد: ۴۷ هزار و ۳۵۰ متر مربع پروژه ملی و استانی در دست احداث است که امیدواریم از محل سفر رئیس جمهور اعتبارات آن تصویب شود.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،خیران،سلامت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :