همه کسانی که دل در گرو اسلام و راه امام دارند ۲۲ بهمن به صحنه می‌آیند

  • شناسه خبر: 38801
همه کسانی که دل در گرو اسلام و راه امام دارند ۲۲ بهمن به صحنه می‌آیند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان گفت: همه آحاد ملت که دل در گرو اسلام، راه امام(ره)، شهدا و ولایت‌فقیه دارند با حضور پرشکوه خود امسال ۲۲ بهمن را پرشکوه برگزار می‌کنند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان گفت: همه آحاد ملت که دل در گرو اسلام، راه امام(ره)، شهدا و ولایت‌فقیه دارند با حضور پرشکوه خود امسال ۲۲ بهمن را پرشکوه برگزار می‌کنند.
به گزارش “روراستی” علی‌اکبر پورغلامعلی افزود: انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سال پیروزی خود است و به برکت ولایت وفقیه و مقاومت مردم نهال نوپای انقلاب از توفان‌های سهمگین گذشت و به درختی تنومند ستبر تبدیل شده است.
وی بیان داشت: امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی نسیمش تمام آزادیخواهان و موحدان را در بر گرفته است و پیام انقلاب به تمام دنیا رسیده است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان با بیان اینکه در هر گوشه از دنیا نظام جمهوری هر کاری خواسته انجام دهد به هدف و مقصود خود رسیده، افزود: اما در مقابل آمریکا هر جا هرکار خواسته انجام دهد نظام جمهوری اسلامی جلوی آن را گرفته و نگذاشته موفق شود.
وی بیان کرد: ما در شرایط بسیار حساسی هستیم و حضور مردم در میدان بسیار ضروری است با توجه به خطرات زیاد و دشمنی‌های دشمن برای براندازی نظام و شیطنت‌های داخل و فتنه‌های رنگارنگی که طراحی شده همه و همه اهمیت حضور را چندین برابر می‌کند تا با حضور پرشکوه‌تری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم.
پورغلامعلی خاطرنشان کرد: اخیرا در داخل کشور فتنه و اغتشاشاتی ایجاد شد و اهانت به مقدسات، ارزش‌های نظام، اصل ولایت که نشان از این داشت طراحی بسیار پیچیده است و دشمنان در داخل یارگیری کردند.
وی ادامه داد: نفوذ در دستگاه‌های متعدد خیلی جدی است و باید هوشیار باشیم همه آحاد ملت که دل در گرو اسلام، راه امام(ره)، شهدا و ولایت‌فقیه دارند با حضور پرشکوه خود امسال ۲۲ بهمن را پرشکوه برگزار کنند.
پورغلامعلی ابراز داشت: با توجه به اینکه اغتشاشگران امسال به پرچم جمهوری اسلامی ایران توهین کردند، همه مردم با پرچم در دست قدرت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داده و سیلی محکمی بر صورت دشمنان نظام که آرزو می کردند نظام چهل‌سالگی خود را نبیند، بزنند.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند به ویژه مستضعفان، متدینان و پابرهنگان، تصریح کرد: مسؤولانی که دنبال زندگی اشرافی و بردن سهم از سفره انقلاب به صورت میلیاردی و جمع‌کردن ذخایر دنیا باشند و خود را از ژن برتر و مردم را رایت خود بدانند به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان ابراز داشت: بحث اقتصادی، محرومیت، فقر و تبعیض طبقاتی آفت بزرگی برای جمهوری اسلامی است و بهتر است این روزها و ماه های حساس که دشمن به مشکلات اقتصادی امید بسته تلاش کنند و به توصیه مقام معظم رهبری توجه کنند و به تولیدات داخلی اهمیت دهند اگر عزت و شرفی است به دنبال ایستادگی، مقاومت و صبر و ایستادن روی پای خودمان و تکیه به جوانان است جوانان ما می ‌توانند با همت و روحیه جهادی خود مشکلات را برطرف کنند.
وی بیان کرد: هر گونه سوءعملکرد و ضعف عملکرد خیانت به انقلاب و آرمان‌های امام راحل است و امیدواریم با درک شرایط و اوضاع زمانه بر تلاش همت و کار خود بیفزایند تا رضایت مردم حاصل شود.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،راهپیمایی،22 بهمن،موتلفه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :