خدمات هلال احمر رفسنجان به مسافران نوروزی

  • شناسه خبر: 3928
خدمات هلال احمر رفسنجان به مسافران نوروزی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان گفت : دو پایگاه امداد و نجات جاده ای و شهری و 2 پایگاه راهنمایی مسافران در این شهرستان جهت ارائه خدمات به مسافران راه ادندازی شده است. به گزارش روراستی، حسن امینی رنجبر گفت جمعیت هلال احمر رفسنجان در دو مقوله امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی […]

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان گفت : دو پایگاه امداد و نجات جاده ای و شهری و 2 پایگاه راهنمایی مسافران در این شهرستان جهت ارائه خدمات به مسافران راه ادندازی شده است.

به گزارش روراستی، حسن امینی رنجبر گفت جمعیت هلال احمر رفسنجان در دو مقوله امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی در ایام نوروز فعالیت خواهد داشت.

وی تصریح کرد : در خصوص امداد و نجات جاده‌ای 7 نفر از عوامل هلال احمر در پایگاه‌ امداد و نجات جاده‌ای کشکوئیه و شهری آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

وی خاطرنشان کرد : ایستگاه‌های راهنمایی مسافران نوروزی ضمن پذیرایی از مسافران مراجعه کننده به این ایستگاه‌ها نقشه ، بروشور و پوستر برای بازدید از اماکن سیاحتی، زیارتی و مذهبی و آثار باستانی و دیدنی به مسافران ارائه می‌دهند ضمن اینکه مسافران را نیز به محل اسکان مسافران نوروزی هدایت می کنند.

حسن امینی رنجبر خاطر نشان کرد : در مکان‌های میدان خاتم الانبیاء و میدان امام حسین (ع) نیز سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) و کتابخانه جواد الائمه دارای مسجد می باشد که مسافران هرساله برای اقامه نماز به این مکانها مراجعه می کنند.

امینی رنجبر تصریح کرد: در بحث راهنمایی مسافران نوروزی نیز 4 نفر در مبادی ورودی شهر یعنی میدان خاتم الانبیاء و میدان امام حسین (ع) ایستگاه‌های جمعیت هلال احمر حضور دارند.

وی افزود : چادر کودک در این میدانها نصب خواهد شد تا کودکان برای دقایقی در این خیمه ها استراحت و به نقاشی بپردازند.

وی گفت : طرح سلامت نیز اجرا میشود و با حضور دو پزشک داوطلب خدماتی شامل فشار خون ، تست قند خون و ویزیت رایگان به مسافران ارائه میدهند.

برچسب ها:
رفسنجان روراستی نوروز هلال احمر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :