المپیاد ورزشی محلات در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 40213
المپیاد ورزشی محلات در رفسنجان برگزار می شود

شهردار رفسنجان گفت: المپیادهای ورزشی محلات در رفسنجان برگزار می‌شود.

شهردار رفسنجان گفت: المپیادهای ورزشی محلات در رفسنجان برگزار می‌شود.

به گزارش “روراستی” محمدرضا عظیمی‌زاده دوشنبه‌ در جلسه شورا ورزش شهرستان با بیان اینکه بحث ورزش از مباحثی است که همیشه چالش داشته و با رشد شهرها سرانه ورزش رشد نکرده است، اظهار داشت: در رفسنجان با بیش از ۱۶۰ هزار نفر جمعیت باید فضای وزشی تأمین شود که امکان استفاده همه افراد به طور متناسب و منطقی وجود داشته باشد.

وی بیان داشت: شهرداری در بحث ورزش  قرار است با حمایت شورای اسلامی شهر المپیاد ورزشی برگزار کند که اولین المپیاد امسال با همکاری هیأت‌هایی که آمادگی داشته باشند برگزار می‌شود.

شهردار رفسنجان امکان استعدادیابی را یکی از نکات مثبت المپیاد ورزشی دانست و افزود: این المپیاد در رشته‌های مختلف و تیم‌هایی که محلات اعلام می‌کنند، برگزار می‌شود، این المپیاد بخش زیادی از جامعه را درگیر ورزش کرده و هم محلات را برای معرفی و شکوفایی استعدادهای ورزشی آماده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت این است که یک سری فضاهای باز ورزشی باید داشته باشیم همیشه دنبال سالن و فضای بسته نباشیم اکثر زمان‌‌هایی که در شهر ورزش علاقه‌مند دارد بعداز ظهر و اوایل شب است با توجه به اینکه نیمی از جامعه  مردان هستند می‌توانند در این فضاها وزش کنند بنابراین می‌توان در فضای باز زمین و فضای ورزشی خوب ایجاد کرد.

عظیمی‌زاده ابراز داشت: ما این آمادگی را داریم حدود ۶ زمین ورزشی روباز با همکاری اداره ورزش و جوانان ایجاد کنیم که با ایجاد این فضاها در نقاط مختلف شهر برای مردان، فضاهای مسقف می‌تواند برای خواهران آماده شود و بخش بیشتری از جامعه از فضاهای ورزشی شهرستان استفاده کنند.

وی بیان کرد: حمایت از ورزش قهرمانی امری مهم است حمایت شهرداری رفسنجان از ورزش قهرمانی زمان می‌برد اما در بحث پیاده‌روی می‌توانیم یک سری کارهایی انجام دهیم.

شهردار رفسنجان به ایجاد مسیرهای دوچرخه‌سواری اشاره و ابراز داشت: در طراحی‌های اخیر برای خیابان‌ها مسیر دوچرخه‌سواری دیده شده است.

وی افزود: در ورزش رفسنجان ظرفیت خوبی وجود دارد که این ظرفیت می‌تواند مشکلات زیادی را برطرف کند با همین شرایط هم می‌شود استعدادها را شکوفا کرد.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، المپیاد، ورزشی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :