به جای دویدن دنبال کشورهای غربی از مردم عذرخواهی کنید

  • شناسه خبر: 40676
به جای دویدن دنبال کشورهای غربی از مردم عذرخواهی کنید

امام جمعه رفسنجان خطاب به تیم مذاکره گفت: به جای اینکه کاسه گدایی بردارید و دنبال کشورهای غربی بدوید، از طریق تلویزیون از مردم عذرخواهی کنید.

امام جمعه رفسنجان خطاب به تیم مذاکره گفت: به جای اینکه کاسه گدایی بردارید و دنبال کشورهای غربی بدوید، از طریق تلویزیون از مردم عذرخواهی کنید.
به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تأکید بر رعایت تقوا و مشارکت مردم در تأمین امنیت اظهار داشت: در طرح جمع‌آوری متکدیان که اجرا شد، بیش از ۳۰۰ نفر جمع‌آوری شد که بیش از ۹۰ درصد آن‌ها غیربومی و اصلا نیازمند نبودند و کمک‌کردن به این افراد هدردادن پول است.

وی با اشاره به اینکه اعتماد به کشورهای غربی پشت پا زدن به اقتدار و عزت کشور است، تصریح کرد: ما دیدیم در این موقعیت حساس کشورهای غربی پشت ما را خالی کردند، باید پیمان‌های اقتصادی را با کشورهای آسیایی ببندیم، ما در قاره بزرگی به نام آسیا هستیم و باید با پول رایج بین کشورهای هم قاره‌ای خودمان تعامل داشته باشیم، چرا دنبال انگلیس و فرانسه و آلمان می‌دویم.

رمضانی‌پور ادامه داد: به جای اینکه کاسه گدایی بردارید و دنبال کشورهای غربی بدوید، برجام بر باد رفت و مردم هم فهمیدند چیزی در برجام نبود، بلکه باید از طریق تلویزیون از مردم عذرخواهی کنید و از این به بعد به مردم قول دهید صادقانه با ملت رفتار می‌کنید که مردم هم با شما خواهند بود.

خطیب جمعه رفسنجان خطاب به دستگاه دیپلماسی کشور خاطرنشان کرد: فکر نکنید علامه دهر هستید، کارخانه‌های ما ریزش نیرو دارند و در رفسنجان که امسال محصول نداریم دولتمردان استان چه قدمی برای کشاورزان ما برداشتند.

رمضانی‌پور بیان کرد: استاندار چه قدمی برای شهرهای شمال استان برداشتید، دولت را وادار کنید فکری برای مردم کند، امنیت هم با این بیکاری‌ها از بین می‌رود و باید هرچه زودتر اقدام کنید.

وی ابراز داشت: اگر دولت و مجلس کار خوبی برای ملت انجام دهند ما هم مشوق آن‌ها هستیم و حمایت می‌کنیم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه کشورهای غربی با کشورهای مزدور عربی هم‌پیمان هستند، گفت: عربستان خبیث به تحریم حزب‌الله در لبنان کمک کرد و این مایه شرمساری است.

وی متذکر شد: راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها پیشرفت علمی و حمایت از کالای ایرانی است.

رمضانی‌پور به انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس با کشتار و مجروح‌کردن صدها نفراشاره کرد و گفت: اما این تحقیر مسلمانان نیست بلکه فرصتی برای جریان مقاومت و انتفاضه‌های جدید است و راهبردی برای استکبار نخواهد شد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، از، مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :