تجلیل از 52 پرستار نمونه رفسنجانی

  • شناسه خبر: 4068
تجلیل از 52 پرستار نمونه رفسنجانی

52 پرستار نمونه رفسنجانی به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت مظهر صبر و شکیبایی و تجسم عینی علم و عفاف، حضرت زینب کبری (س) تجلیل شدند. به گزارش روراستی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در آیین تجلیل از پرستاران نمونه افزود: در تاریخ اسلام روز ولادت دختر گرامی حضرت امیرالمومنین (ع) به نام روز پرستار […]

52 پرستار نمونه رفسنجانی به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت مظهر صبر و شکیبایی و تجسم عینی علم و عفاف، حضرت زینب کبری (س) تجلیل شدند.

به گزارش روراستی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در آیین تجلیل از پرستاران نمونه افزود: در تاریخ اسلام روز ولادت دختر گرامی حضرت امیرالمومنین (ع)

به نام روز پرستار نامگذاری شده است و این واژه در روانشناسی انرژی زا است.

ˈمحمدرضا میرزابیگیˈ، با اشاره به اینکه کلمات پزشک و پرستار، طبیب و بهیار ارزشمند هستند، اظهار کرد: پرستار فردی سفید پوش در ذهن انسان تداعی می شود که شب را تا به صبح برای درمان بیماران تلاش می کند و نمی خوابد.

وی ادامه داد: زمانی ارزش کار یک پرستار در درگاه خداوند مورد قبول است که با نیت خیر و در راه کسب رضای خداوند به مراقبت از بیمار بپردازد.

وی ارزش کار یک پرستار را مقدس و والا عنوان کرد و افزود: وقتی که علامه طباطبایی مفسر قرآن کریم می گوید، حاضرم 40 سال عبادت خود را با یک شب پرستاری عوض کنم، نشانگر کامل و عظیم بودن نقش پرستار است.

وی ادامه داد: حال بیاندیشید پرستارانی که 30 سال از عمر گرانمایه خود را در این عرصه وقف می کنند از چه اجر و پاداشی نزد خداوند برخوردار هستند.

میرزابیگی، با بیان اینکه پرستار نه تنها دارو به بیمار می دهد، بلکه با بیمار به مهربانی رفتار می کند، گفت: یک پرستار می تواند به دانشجویان دوره پزشکی و پرستاری آموزش دهد و می تواند نقش پژوهشی داشته باشد به گونه ای که با تشکیل گروه های پژوهشی، تعداد مقالات پرستاری افزایش یابد و این کار با هدف رضایت مندی بیماران و

مردم همراه خواهد بود.

وی خطاب به پرستاران دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: شما می توانید با تقویت قدرت علمی و عملی، رضایت خداوند و رضایت بیماران را جلب کنید و در نهایت نیروها و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان ها از کار خود رضایت دارند و این کار موجب پیشرفت در حوزه درمان و افزایش درآمدها خواهد شد.

میرزابیگی افزود: پرستارانِ امروزی باید قدر و منزلت خود را بدانید و از پرستاران دوران جنگ که با ایثار و فداکاری در زیر بمباران و خمپاره، برای نجات جان رزمندگان مجروح تلاش می کردند الگو بگیرید.

شایان ذکر است، در این آیین از 52 پرستار نمونه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

برچسب ها:
پرستار رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :