تضعیف جبهه سیاسی، نظامی و امنیتی رژیم غاصب اسرائیل

  • شناسه خبر: 41067
تضعیف جبهه سیاسی، نظامی و امنیتی رژیم غاصب اسرائیل

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: جبهه سیاسی، نظامی و امنیتی رژیم غاصب اسرائیل تضعیف شده و اسرائیل دیگر حرفی برای دنیا ندارد و نمی‌تواند با هر سلاحی به هر جا شلیک کند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: جبهه سیاسی، نظامی و امنیتی رژیم غاصب اسرائیل تضعیف شده و اسرائیل دیگر حرفی برای دنیا ندارد و نمی‌تواند با هر سلاحی به هر جا شلیک کند.

به گزارش “روراستی” علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان ظهر امروز در جمع راهپیمان روز جهانی قدس اظهار داشت: در ۳۹ سالگی روز قدس ۵ معادله در دنیا رقم خورده است که برای آمریکا ناخوشایند بود که یکی از این اتفاقات شاهد نابودی جریانی مانند اسرائیل به نام داعش بودیم.

جمهوری اسلامی ایران دوست واقعی فلسطین است

وی ادامه داد: اتفاق دیگر این است که انتفاضه به روزهای اول بازگشت دارد در این روزها با حرکاتی که در منطقه انجام شد و سران عرب آن را به وجود آوردند، انتفاضه داشت به فراموشی سپرده می‌شد اما امروز انتفاضه بازگشت همچنین معادله سوم این بود که دوستان و دشمنان واقعی فلسطین را شناختیم امروز جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله نهضت‌های آزادیبخش فلسطین جریان‌های سیاسی فهمیدند شیعه ایرانی و شیعه در لبنان و سوریه و مسلمانانی که روز قدس به فرمان امام راحل سازماندهی شدند تا امروز، دلسوز فلسطین هستند نه عربستان و مصر و..

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان عنوان کرد: معادله چهارم پاسخ موشکی فلسطینی‌ها به اسرائیل بود یک روز سلاح فلسطین در مقابل اسرائیل سنگ بود که با دو شاخه به سمت نیروهای اسرائیلی پرتاب می‌کردند امروز اما فلسطین و جریان مقاومت به فرمان امام(ره) و رهبری به جایی رسیدند که حدود ۶۸ موشک از سوریه و یا از جنوب لبنان به اسرائیل شلیک می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمودند از جنگ روانی و تبلغیات دشمن نترسید، افزود: چون به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل می‌داند اگر یک موشک شلیک کند ۱۰ موشک به سمت او شلیک می‌شود.

تشدید سیاست‌های ضدآمریکایی و ضداسرائیلی در آمریکا و اروپا

وی خاطرنشان کرد: معادله پنجم که هزنیه بسیار زیادی برای آمریکایی‌ها داشت تشدید سیاست‌های ضدآمریکایی و ضداسرائیلی در آمریکا، اسرائیل و اروپاست سخنگوی آمریکا در سازمان ملل که قصد سخنرانی در دانشگاهی در حضور دانشجویان آمریکایی داشت با مخالفت این دانشجویان که گفتند  شما دشمن فلسطین هستید  و رژیم کودک‌کش هستید مواجه می‌شود.

سلطانی تصریح کرد: با این پنج معادله آمریکا به این نتیجه می‌رسد که رهبر جمهوری اسلامی فرموده که اسرائیل به ۲۵ سال آینده نخواهد رسید که با ما دشمن هستند.

وی ابراز داشت: تقویت جبهه مقاومت از نتایج این ۵ معادله است نتیجه انتخابات لبنان را دیدیم که مسیحی، سنی، جنوب لبنان و.. همه به حزب‌الله رای دادند.

انتفاضه فلسطین زنده شده است

سلطانی بیان کرد: فلسطین و نهضت مقاومت که به انزوا رفته بود یک بار دیگر به صدر اخبار آمده است،  فلسطین در غزه در یک تنگنا اسیر اسرائیل بود اما انتفاضه فلسطین زنده شده و امروز شاهدیم بهترین تیم فوتبال دنیا از بازی با اسرائیل سر باز میزند و این یعنی ۲۵ سال آینده اسرائیل نیست.

وی سومین عامل مثبت از ۵ معادله رخ داده را تضعیف جبهه سیاسی نظامی و امنیتی رژیم غاصب اسرائیل عنوان کرد و اذعان داشت: اسرائیل دیگر حرفی برای دنیا ندارد و نمی‌تواند با هر سلاحی به هر جا شلیک کند.

سلطانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری امام راحل و شهید مطهری در بحث فلسطین سخنانی داشتند که مکرر شنیدیم امروز وحدت همه گروه‌ها و در مقابل اسرائیل ایستادن ارزشمداری است و می‌توانیم.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا یادآور شد: تعهد آمریکایی و اروپایی نتیجه‌اش این بود که حتی آمریکایی‌ها هزینه درمان محمدرضاشاه را ندادند.

سلطانی تأکید کرد: نباید به شایعات فضای مجازی مبنی بر اینکه اگر با اروپا گفت وگو نکنیم جنگ می‌شود توجه کرد، هر چه رهبر معظم انقلاب در زمینه وحدت و حمایت از کالای ایرانی امر کردند را باید گوش داد.

وی با اشاره به این موضوع که امروز یک رزمنده لبنانی از ایران جهیزیه دخترش را تهیه می‌کند چون رهبر ما فرمودند، افزود: امروز همه ما اعم از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و اطلاعاتی در مقابل دشمن محکم ایستادند و همه مسؤولان به این اعتقاد باید برسیم که تکلیف ما در این است که رهبری ما مردم را امیدوار می‌کنند و ما هم باید بر این مهم تأکید کنیم.

برچسب ها:
اسرائیل رفسنجان روراستی فرمانده سپاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :