ضرورت جدیت مسؤولان برای مطالبه گری حق مردم رفسنجان

  • شناسه خبر: 41224
ضرورت جدیت مسؤولان برای مطالبه گری حق مردم رفسنجان

امام جمعه رفسنجان گفت: اتحاد همه مسؤولان در شهرستان برای مطالبه‌گری حق قانونی و شرعی و اخلاقی مردم جدیت بیشتری می‌طلبد.

امام جمعه رفسنجان گفت: اتحاد همه مسؤولان در شهرستان برای مطالبه‌گری حق قانونی و شرعی و اخلاقی مردم جدیت بیشتری می‌طلبد.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با تبریک این عید و تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اتحاد همه مسؤولان در شهرستان برای مطالبه‌گری حق قانونی و شرعی و اخلاقی مردم جدیت بیشتری می‌طلبد.

وی بیان داشت: بحث کارهای خدماتی و اجرایی که قرار است در شهرستان صورت گیرد شایسته است که اولویت‌بندی رعایت شود شورای شهر، شهردار که کارهای خدماتی خوبی انجام می‌دهند بر اساس اولویت پیش بروند و نماینده و فرماندار به جدیت مطالبه اشتغال داشته باشند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: شغل باید در انظار مردم ملموس باشد، آسیب و آفتی که دامنگیر محصول کشاورزی رفسنجان شده نباید به تأخیر افتد تا مردم انگیزه دارند باید جدیت به خرج داده شود تا بحث وام‌ها و بلاعوض‌ها و کمک‌های دیگر در این راستا به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به قراداد fatf که بازار داغی در مجلس و محافل سیاسی دارد، تصریح کرد: مطالبه ما این است که کشور را نفروشید دشمن به دنبال نفوذ بوده، هست و خواهد بود مسأله این قرارداد برای کشورمان بسیار خطرساز است که همه باید مطالبه داشته باشید و از نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم به این مصوبه رای ندهد.

رمضانی‌پور به ساخت مصلای بزرگ امام خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: با شرایط بد مالی سال گذشته یک‌هزار متر سقف زده شده و حصارها و تغییراتی که انجام شده به وسیله کمک‌های مردم انجام شده است.

برچسب ها:
جدیت رفسنجان مسؤولان مطالبه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :