توهین یکی از مدیران آموزش و پرورش به مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره)

  • شناسه خبر: 4129
توهین یکی از مدیران آموزش و پرورش به مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره)

یکی از مدیران تازه منصوب شده آموزش و پرورش کرمان در عملی مشابه اعمال فتنه گران سال ۸۸ اقدام به توهین به امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری کرد. به گزارش “روراستی” به نقل از بوتیا، این مدیر که از افراطوین دوم خردادی محسوب می شود در بازدید از یکی از مدارس حوزه خود […]

یکی از مدیران تازه منصوب شده آموزش و پرورش کرمان در عملی مشابه اعمال فتنه گران سال ۸۸ اقدام به توهین به امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری کرد.

به گزارش “روراستی” به نقل از بوتیا، این مدیر که از افراطوین دوم خردادی محسوب می شود در بازدید از یکی از مدارس حوزه خود اقدام به پاره کردن عکس امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نمود.

بنابر اخبار واصله این مدیر که با وجود تمام مخالفت های صورت گرفته توسط مردم و مسئولان محلی منصوب شده است در بازدید خود زمانی که با عکس امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و رییس جمهور سابق مواجه می شود با بیان اینکه “زمان این آقا تمام شده است” اقدام به پاره کردن عکس مزبور می نماید.

نکته قابل توجه آنکه این اقدام با اعتراض معلم کلاس مواجه می شود و مدیر هم این معلم را توبیخ می نماید.

گفتنی است مدرسه مزبور در منطقه میل فرهاد شهرستان روبار کرمان واقع است و تا قبل از سال ۸۵ جزو مناطق بسیار محروم کشور محسوب می شد.

اما پس از آنکه یک گروه جهادی وضعیت اسف بار منطقه را به اطلاع مقام معظم رهبری می رسانند با دستور ویژه ایشان اقدامات موثری در راستای رفع محرومیت از این منطقه صورت گرفته است.

برچسب ها:
توهین رفسنجان روراستی مدیر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :