گرانی ها و مشکلات اقتصادی مربوط به مدیریت کشور است

  • شناسه خبر: 41300
گرانی ها و مشکلات اقتصادی مربوط به مدیریت کشور است

امام جمعه رفسنجان گفت: برخی گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد مربوط به مدیریت و نظارت کشور است.

امام جمعه رفسنجان گفت: برخی گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد مربوط به مدیریت و نظارت کشور است.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر رفسنجان اظهار داشت: در کشور تفکیک قوا وجود دارد که هر کدام کارکرد خود را دارند و می‌توانند تعامل داشته باشند، همچنین نشست سران قوا باید اثری داشته و تعاملات قوا به نفع اقتصاد، سیاست و مدیریت کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: مشروعیت نظام ما به رهبری است که سیاست‌های کلی را ابلاغ می‌کنند و تذکرات و نصایح و بایدها و نبایدها را متذکر می‌شوند، اگر امروز مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد هیچ ارتباطی به دستگاه رهبری ندارد، برخی گرانی‌هایی که در جامعه وجود دارد مربوط به مدیریت و نظارت کشور است.

رمضانی‌پور با اشاره به سخنان رهب رمعظم انقلاب در مورد مجلس شورای اسلامی گفت: باید مجلس مستقل عمل کند و با خوبی و قاطعیت آنچه به صلاح ملت و مملکت است را انجام دهد.

وی رسیدگی به عمده مشکلات مردم در شهرستان را مربوط به فرماندار و دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: مهم دولتمردان است که به وظیفه خود عمل کنند، مسؤولیت‌ها در تمام حوزه‌ها کاملا معلوم و مشخص است.

امام جمعه رفسنجان در ادامه به موضوع آب شرب و کشاورزی اشاره داشت و اظهار کرد: ما در بحران واقعا جدی در زمینه آب هستیم که با اندک صرفه‌جویی می‌توانیم تابستان را پشت سر بگذاریم، کاهش ورودی‌ها به سفره‌های زیرزمینی مشکل‌ساز شده است و این مشکل باید مدنظر باشد.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه بیان داشت: انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در چنین روزی به دلیل این بود که شهید بهشتی خار چشم دشمنان بود، اما امروز نظام ما در جهان کارآمد است.

برچسب ها:
رفسنجان گرانی مدیریت مشکلات اقتصادی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :