با بودجه ۷۰ میلیون تومانی نمی شود پل ۲ میلیارد تومانی درّه در را ساخت

  • شناسه خبر: 41395
با بودجه ۷۰ میلیون تومانی نمی شود پل ۲ میلیارد تومانی درّه در را ساخت

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده دره‌در با توجه به پلی که تخریب شده هزینه ۲ میلیارد تومانی نیاز دارد و با بودجه ۷۰ میلیون تومانی اداره راهداری چگونه می‌توانیم پل را درست کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده دره‌در با توجه به پلی که تخریب شده هزینه ۲ میلیارد تومانی نیاز دارد و با بودجه ۷۰ میلیون تومانی اداره راهداری چگونه می‌توانیم پل را درست کنیم.

به گزارش “روراستی” احمد انارکی‌محمدی عصر شنبه در نشست خبری در رفسنجان اظهار داشت: شرایط شهرستان واقعا سخت است و بحران منطقه بسیار جدی است و صدمه زیادی به اقتصاد ما وارد کرده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اما شهرستان ما ظرفیت‌های خوبی دارد که یکی از اصول اقتصاد مقاومتی استفاده از ظرفیت‌هاست و باید از آن به خوبی استفاده کنیم و در کنار کشاورزی صنعت را پررنگ‌تر کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید آب‌های موجود را مدیریت کنیم، افزود: با همین وضعیت آب هم می‌توانیم بهره‌وری بالایی داشته باشیم و علم به کمک این موضوع خواهد آمد.

رفسنجان در بدترین زمان به سر می‌برد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: با حضور وزرا، آن‌ها از نزدیک با شهرمان آشنا می‌شوند و مشکلات را از نزدیک می‌بینند.

انارکی‌محمدی خاطرنشان کرد: الان بدترین زمان برای رفسنجان رقم خورده و باید به این شهرستان نگاه ویژه شود به ویژه در بحث امهال وام‌های کشاورزی ضرورت دارد به کشاورزان ما توجه شود.

وی با اشاره به اینکه استان نگاه به رفسنجان ندارد، افزود: قبلا با خودیاری مردم زیرساخت‌های شهرستان ایجاد شده و این تبدیل به یک عادت شده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مجتمع صنعتی رفسنجان کابل فیبر نوری تولید می‌کند و مخابرات خرید می‌کند و ما توقع داریم بیشترین سهم را از ما خریداری کنند.

وی ادامه داد: در کشور فعلا کابل‌های فیبر نوری در رفسنجان و شهید قندی یزد تولید می‌شود و با توجه به اینکه کشور به سمت این سیستم پیش می‌رود تأثیر خوبی در اقتصاد دارد.

انارکی‌محمدی با اشاره به اینکه مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده، تصریح کرد: خیلی از مناطق در انتظار خط تلفن ثابت هستند و قرار شد گزارش تلفن‌های در انتظار به وزیر داده شود تا این مشکل برطرف شود.

بعضی مدیران مطالبه‌گری ندارند

وی ابراز داشت: بعضی رؤسای ادارات ضعیف عمل کردند و مطالبه‌گری ندارند باید نسبت به مشکلات مربوطه مراجعه کنند و بخواهند تا پیگیری کنم.

انارکی‌محمدی عنوان کرد: ۲۰ سال هیچ سنخیتی با مس نداشتیم در حالی که مس از آن رفسنجان است اما الان خریدهای مس قرار است از رفسنجان انجام شود و همچنین سهم اشتغال رفسنجانی‌ها از مس باید افزایش یابد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت‌ها باید نیروی بومی به کار گیرند، گفت: ما ۸ هزار و ۵۰۰ تبعه افغانستانی داریم که کارت کار دارند اما اولویت باید با کارگر ایرانی باشد.

هنر ما استفاد از ظرفیت خبرنگاران است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار مبنی بر اینکه برنامه‌ریزی برای سفر مسؤولان تراز اول کشور انجام نمی‌شود و اجازه ورود خبرنگاران به برخی جلساتی که مقامات کشوری از جمله وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور دارد، فراهم نیست، گفت: هنر ما این است که از ظرفیت خبرنگاران استفاده شود و در شورای اداری تذکر می‌دهم که مدیران پاسخگوی خبرنگاران باشند.

انارکی‌محمدی در بخش دیگری از این نشست خبری به دره‌در اشاره کرد و از مشکلی که برای جاده دره‌در در بارندگی قبلی پیش آمده ابراز بی‌اطلاعی و به رسیدگی به راه‌های روستای منطقه سرچشمه و آب‌رسانی با تانکر به عشایر اشاره کرد.

وی اضافه کرد: جاده دره‌دربا توجه به پلی که تخریب شده هزینه ۲ میلیارد تومانی نیاز دارد و با بودجه ۷۰ میلیون تومانی اداره راهداری چگونه می‌توانیم پل را درست کنیم.

انارکی‌محمدی به ایجاد تصفیه‌خانه آب شهرستان اشاره کرد و گفت: کار مطالعات این تصفیه‌خانه انجام شده و یکی از مهمترین کارها برای مردم همین تصفیه‌خانه است چون با سلامتی مردم در ارتباط است.

برچسب ها:
بودجه پل درّه در راهداری رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    چرا از وضعیت آلودگی کوره فلش سوال نشد؟؟؟ جاده رفسنجان به زرند چی؟؟؟ وضعیت مهاجرین افغانستانی چی؟؟؟

    شهروند

    همش حرف تحویل ملت میدهند.... سال۱۳۹۸ انتخابات مجلس است دوباره آقایون یاد مردم افتادند...